Публікація: Методи розробки архітектури ігрових серверів у жанрі «First-person Shooter»
Завантаження...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ФОП Петров В.В.
Анотація
Метою доповіді є дослідження та аналіз засобів розробки архітектури ігрових серверів у жанрі «First-person Shooter», а також серверних архітектур ігор в цілому. В доповіді наводяться переваги різних архітектур серверів для різного роду ігор, а також найбільш доцільних архітектур для жанру «First-person Shooter»
Опис
Ключові слова
«First-person Shooter», ігровий сервер
Бібліографічний опис
Семеренко В. С. Методи розробки архітектури ігрових серверів у жанрі «First-person Shooter» / В. С. Семеренко, Л. А. Власенко // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 159.