Публікація: Методи створення персонажів в геймдейві
dc.contributor.author | Заворін, Є. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T16:52:03Z | |
dc.date.available | 2023-02-03T16:52:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.description.abstract | Предмет дослідження – засоби та методи створення 3D-персонажів Мета кваліфікаційної роботи – розробка 3D-моделі ігрового персонажа, та його текстурування Методи дослідження – Створення концепт-арту, скульптинг, моделювання, ретопологія, UV-розгортка, ріггінг, запікання, текстурування. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз предметної області, проаналізовані інуючs 3D-розробк, був проведений аналіз засобів для розробки 3D-моделі, розроблений план по створенню ігорового персонажа та реалізація розробленого плана засобами 3D-технологій. Об'єкт дослідження – методи 3D-персонаж. | |
dc.identifier.citation | Заворін Є. І. Методи створення персонажів в геймдейві : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальніст 171 Електроніка / Є. І. Заворін ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 69 с. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/21726 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.subject | скульптинг | |
dc.subject | ретопологія | |
dc.subject | uv-розгортка | |
dc.subject | запікання | |
dc.subject | ріггінг | |
dc.subject | текстурування | |
dc.title | Методи створення персонажів в геймдейві | |
dc.type | Other | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- 2022_M_MIRES_Zavorin_YeI.pdf
- Розмір:
- 4.28 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.64 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: