Публікація:
Дослідження впливу рекламного бюджету на масштабування та оптимізацію рекламної кампанії

dc.contributor.authorБутко, А. В.
dc.date.accessioned2021-03-26T17:44:11Z
dc.date.available2021-03-26T17:44:11Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractВ ході дослідження був проведений аналіз існуючих інструментів просування, порівняльний аналіз методів оптимізації, визначення впливу підвищення бюджету на основні метрики рекламної кампанії. Проведено економічне обгрунтування проекту, в результаті якого була розрахована ціна проекту.uk_UA
dc.identifier.citationБутко А. В. Дослідження впливу рекламного бюджету на масштабування та оптимізацію рекламної кампанії : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / А. В. Бутко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 57 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/15128
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectмасштабуванняuk_UA
dc.subjectтаргетингuk_UA
dc.subjectметрикиuk_UA
dc.subjectметод аналізу ієрархійuk_UA
dc.titleДослідження впливу рекламного бюджету на масштабування та оптимізацію рекламної кампаніїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 2 з 2
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2020_M_MST_Butko_AV.pdf
Розмір:
1.16 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Dodatok_Butko_AV.pdf
Розмір:
164.06 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: