Публікація: Дослідження впливу рекламного бюджету на масштабування та оптимізацію рекламної кампанії
Завантаження...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
В ході дослідження був проведений аналіз існуючих інструментів просування, порівняльний аналіз методів оптимізації, визначення впливу підвищення бюджету на основні метрики рекламної кампанії.
Проведено економічне обгрунтування проекту, в результаті якого була розрахована ціна проекту.
Опис
Ключові слова
рекламна кампанія, масштабування, таргетинг, метрики, метод аналізу ієрархій
Бібліографічний опис
Бутко А. В. Дослідження впливу рекламного бюджету на масштабування та оптимізацію рекламної кампанії : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / А. В. Бутко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 57 с.