Публікація: Дослідження впливу рекламного бюджету на масштабування та оптимізацію рекламної кампанії
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
В ході дослідження був проведений аналіз існуючих інструментів просування, порівняльний аналіз методів оптимізації, визначення впливу підвищення бюджету на основні метрики рекламної кампанії.
Проведено економічне обгрунтування проекту, в результаті якого була розрахована ціна проекту.
Опис
Ключові слова
рекламна кампанія, масштабування, таргетинг, метрики, метод аналізу ієрархій
Цитування
Бутко А. В. Дослідження впливу рекламного бюджету на масштабування та оптимізацію рекламної кампанії : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / А. В. Бутко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 57 с.