Публікація: Модель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформації
Завантаження...
Дата
2016
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Запропоновано сегментацію споживачів газорозподільної та газотранспортної сфер на основі двох факторів: зацікавленості споживача в товарі та його платоспроможності. Визначено, що в умовах обмеженої кількості інформації сегментацію найбільш доцільно зробити за допомогою введення нечіткості. Для отримання найбільш актуальних даних для сегментації було запропоновано спрогнозувати дані на майбутній період за допомогою штучних нейронних мереж. Розглянуто можливі маркетингові стратегії та рекомендації, які слід застосувати для кожної групи сегментів
Опис
Ключові слова
сегментація споживачів, прогнозування, штучні нейронні мережі, нечіткість
Бібліографічний опис
Кирый В. В. Модель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформації / В. В. Кирій, О. В. Мендюк О.В., Д. О. Чеченець // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – Вип. 6. Част2. – C. 176–179.