Публікація:
Модель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформації

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2016

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Запропоновано сегментацію споживачів газорозподільної та газотранспортної сфер на основі двох факторів: зацікавленості споживача в товарі та його платоспроможності. Визначено, що в умовах обмеженої кількості інформації сегментацію найбільш доцільно зробити за допомогою введення нечіткості. Для отримання найбільш актуальних даних для сегментації було запропоновано спрогнозувати дані на майбутній період за допомогою штучних нейронних мереж. Розглянуто можливі маркетингові стратегії та рекомендації, які слід застосувати для кожної групи сегментів

Опис

Ключові слова

сегментація споживачів, прогнозування, штучні нейронні мережі, нечіткість

Бібліографічний опис

Кирый В. В. Модель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформації / В. В. Кирій, О. В. Мендюк О.В., Д. О. Чеченець // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – Вип. 6. Част2. – C. 176–179.

DOI