Публікація:
Модель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформації

dc.contributor.authorКирій, В. В.
dc.contributor.authorМендюк, О. В.
dc.contributor.authorЧеченець, Д. О.
dc.date.accessioned2019-02-04T13:12:07Z
dc.date.available2019-02-04T13:12:07Z
dc.date.issued2016
dc.description.abstractЗапропоновано сегментацію споживачів газорозподільної та газотранспортної сфер на основі двох факторів: зацікавленості споживача в товарі та його платоспроможності. Визначено, що в умовах обмеженої кількості інформації сегментацію найбільш доцільно зробити за допомогою введення нечіткості. Для отримання найбільш актуальних даних для сегментації було запропоновано спрогнозувати дані на майбутній період за допомогою штучних нейронних мереж. Розглянуто можливі маркетингові стратегії та рекомендації, які слід застосувати для кожної групи сегментівuk_UA
dc.identifier.citationКирый В. В. Модель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформації / В. В. Кирій, О. В. Мендюк О.В., Д. О. Чеченець // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – Вип. 6. Част2. – C. 176–179.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/7829
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсегментація споживачівuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectштучні нейронні мережіuk_UA
dc.subjectнечіткістьuk_UA
dc.titleМодель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
ЗДIА 6-2-Кирий_Мендюк_Чеченец.pdf
Розмір:
871.64 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: