Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_МСТ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_МСТ) за назвою
Зараз показано 1 - 20 з 223
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Gameready 3D-модель для комп'ютерної гри та технологія її розробки(2024) Лучной, С. В.Метою кваліфікаційної роботи є створення тривимірного мультимедійного контенту для гри «Curse Of The Night». Це включає в себе розробку високоякісних візуальних елементів, які покращують ігровий досвід і підвищують залученість гравців. Описується процес створення тривимірних асетів з використанням сучасних методів і технологій геймдеву, зокрема полігонального моделювання у поєднанні зі скульптингом і комбінованої техніки процедурного і ручного текстурування. Проект також має на меті інтеграцію цих елементів у гру, забезпечуючи їх оптимальну продуктивність на різних пристроях. Під час виконання було проаналізовано особливості жанру, обрано та обґрунтовано програмні засоби, необхідні для виконання проекту, описано структуру і процес проектування. Було розроблено 3D-моделі, дотримуючись технічного завдання та естетичних вимог. Також було проведено розрахунок і аналіз економічної ефективності даного проекту.Публікація Використання генеративного сервісу Stable Diffusion для розробки дизайну друкованої поліграфічної продукції(2024) Столяров, І. В.Мета кваліфікаційної роботи – дослідити можливість створення і створити зображення для поліграфічної продукції за допомогою генеративної нейронної мережі «Stable Diffusion». У процесі дослідження визначено актуальність обраної теми, вивчені основні теоретичні положення, що пояснюють дію генеративних нейронних мереж; проведено аналіз можливостей сервісу і вимоги до зображень; досліджено аналоги сервісу, переваги, які вигідно відрізняють його від конкурентів, та недоліки, котрі потрібно ураховувати при його застосуванні. Під час виконання роботи було детально розглянуто інтерфейс та процес створення підказок сервісу, досліджено процес сумісної праці з дизайнером під час підготовки зображень, згенерованих сервісом. В результаті дослідження описаний процес генерування зображень для друкованої продукції завдяки генеративному сервісу.Публікація Дизайн сайту для криптоінвестицій з використанням штучного інтелекту(2025) Третяк, Т. Д.Стрімкий розвиток криптовалютного ринку та зростаюча складність управління цифровими активами створюють нагальну потребу в інтуїтивно зрозумілих, технологічно просунутих інтерфейсах для інвесторів. Сучасним криптоплатформам часто бракує комплексної інтеграції штучного інтелекту та підходів до дизайну, орієнтованих на користувача, що ускладнює користувачам ефективну навігацію у мінливому криптоландшафті. Мета дипломної роботи – розробка комплексного дизайнерського рішення для криптоінвестиційної платформи, що поєднує сучасні принципи UX/UI дизайну з можливостями штучного інтелекту для аналізу ринкових тенденцій та персоналізації користувацького досвіду. Для досягнення поставлених цілей було проведено аналітичний огляд існуючих криптовалютних платформ, досліджено роль штучного інтелекту в сучасному веб-дизайні та визначено психологічні принципи дизайну для криптосфери. Проведено порівняльний аналіз провідних платформ, таких як Binance, Coinbase та Kraken, з метою виявлення галузевих тенденцій, переваг та обмежень.Публікація Колекція кінестетичних моделей з інженерної графіки(2025) Севгіко, К. І.Метою кваліфікаційної роботи є створення кінестетичних 3D моделей на основі аксонометричних проекцій для застосування в сфері навчання викладачами інженерної графіки та суміжних напрямів. Проаналізовано вплив кінестетичних засобів навчання на залученність до навчання та концентрацію уваги учнів під час освітнього процесу. Проведено аналіз 3D-друку в контексті реалізації кінестетичних моделей. Проаналізовано та обрано програмне забезпечення для реалізації проєкту, яким стали програми Blender та Ultimaker Cura. Оброблено аксонометричні проекції, за якими розроблено, створено моделі та підготовано їх до друку, проведено багатоетапну перевірку елементів на відповідність технічним вимогам. Файли створених моделей переведено в формат .STL.Публікація Проектування оригінал-макету друкованої книги для дошколят «Море казочок» із втіленням ігрового QR-коду(2021) Замараєва, А. В.У роботі описано етапи створення оригінал-макету друкованого видання із втіленням QR-коду, що веде на сайт з браузерними іграми. Описані технології розробки друкованого видання для дітей. Також приведені основні технічні характеристики обладнання та програмного забезпечення яке можна використовувати для створення проекту. Зроблені розрахунки економічної части проекту та аргументація витрат. Вибір тих чи інших парметрів видання обумовлено його спрямованістю на споживачів та користувачів, що обумовлено у звіті.Публікація Проектування та розробка web-сайту «Green Way»(2021) Ільченко, К. В.Мета роботи – розробка сайту на базі CMS WordPress для школи англійської мови Green Way.Публікація Проектування та розробка web-сайту «Healthy Food»(2021) Матвієнко, Н. О.Об'єктом проектування та розробки є авторський веб-сайту створений з використанням мов HTML, CSS та мови програмування JavaScript. Дизайн сайту створено в редакторі Figma. Ціль роботи – створення веб-сайту за тематикою «Здорове харчування», що містить набори рецептів у залежності від стану здоров’я відвідувача.Публікація Проектування та розробка web-сайту «Твій персональний фітнес-помічник»(2021) Короткєвіч, Ю. В.Метою роботи є придбання теоретичних та практичних навичок з проектування та розробки веб-сайту «Твій персональний фітнес-помічник». Робота містить наступні етапи: аналіз конкурентів у сфері фітнесу, дослідження цільової аудиторії за допомогою опиту в Google формі, постановка цілей та задач сайту, розробка інформаційної архітектури сайту, написання оригінального контенту, підбір референсів та побудова мудборду, розробка прототипів з метою розуміння розташування функціональних блоків, підбір і створення модульної сітки, побудова композиційних рішень, дизайн сайту, верстка мовами HTML та СSS, JS, Bootstrap. Було зроблено обґрунтований вибір інструментальних засобів. Сайт був протестований на адаптивність та кроссбраузерність.Публікація Проектування та розробка навчального WEB-видання «Створення логотипів»(2022) Григоренко, Я. А.Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена розробці навчального WEB-видання щодо процесів створення логотипів, технологій їх побудови, виготовлення, тестування й поширення. Web-видання проектується у вигляді web-сайту навчального курсу. Метою створення видання є поширення структурованих знань для долучення нових фахівців у професію web-дизайнера, а саме у галузь створення логотипів. Курс призначений для дизайнерів, що освоїли графічні програми та основи графічного дизайну та прагнуть отримати базові знання з теми створення логотипів.Публікація Проектування та розробка редизайну сайту за результатами автоматизованого тестування на С#(2021) Ківва, В. О.Проведено аналіз програмних засобів, які надаюсь можливість для створення автоматизованних тестів та також розглянуті інструменти для створення редизайну сайту. Були проаналізовані актуальні правила дизайну та зручності використання у розробці сайтів. За результатами аналізу були вибрані найбільш актуальні та доречні інструменти для створення автотесту та редизайну сайту, а також застосовані найбільш сучасні методи створення сайтів.Публікація Проектування тривимірних моделей для комп’ютерної гри(2024) Трохін, К. О.Мета роботи – створення тривимірної моделі для AAA-проєкту. Об’єкт дослідження – програмні засоби, основні етапи розробки 3D моделей. Робота включає розробку високоякісних візуальних елементів, які покращують ігровий досвід та підвищують залучення гравців. У роботі докладно описується процес створення тривимірної моделі з використанням сучасних методів та технологій розробки ігор, таких як полігональне моделювання, запікання текстурних карток, а також комбіновані техніки процедурного та ручного текстурування. Проєкт також спрямований на інтеграцію цієї моделі у гру із забезпеченням її оптимальної продуктивності на різних пристроях. У ході виконання роботи було проведено аналіз використання 3D-моделей в ігровій індустрії, обрано та обґрунтовано програмні засоби, необхідні для виконання проєкту, а також описано структуру та процес проєктування. Відповідно до технічного завдання було створено 3D-модель. Також було проведено розрахунок і аналіз економічної ефективності даного проєкту.Публікація Проектування і розробка дизайну мобільного додатку «Exhibitions»(2022) Маньшина, К. С.Метою роботи є створення дизайну міжнародного мобільного додатку який використовуючи функцію геолокації надаватиме інформацію про різноманітні виставки, які проходять у місті, де знаходиться користувач, а також включатиме у собі можливість покупки білетів на відповідні заходи. Актуальність полягає в тому, що додаток міжнародний, і за допомогою системи геопозиції, надає користувачам перелік, усіх можливих для відвідування виставок. Серед інших можливостей також є: покупка білетів, та доступ до виставок за допомогою QR-коду; календар подій; можливість підписок на інших користувачів та залучення друзів для спільного відвідування заходів. Добре розроблена фільтрація пошуку дозволяє відсортувати пошук по наступним критеріям: дата, місцезнаходження та ціна. У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості підготовки і розробка дизайну мобільного додатку, аналогове середовище, зроблено аналітичний огляд на просування бізнесу за допомогою мобільних додатків, розроблено авторську концепцію рішення теми, обрано та обґрунтовано програмне забезпечення та параметри технічних засобів, розроблено дизайн мобільного додатку та розраховане економічне обґрунтування роботи.Публікація Проєкт перевидання друкованої книги "Відьмак" Анджея Сапковського, технології її розробки та виготовлення(2025) Савельєв, К. Ю.Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи присвячена розробці проєкту перевидання художнього фентезі-роману «Відьмак» Анджея Сапковського тиражем 10 000 примірників. Робота охоплює аналіз завдання, літературний огляд сучасних видавничих технологій, вибір офсетного друку та обладнання (Heidelberg Speedmaster SM 74), розробку технічної характеристики видання (формат 130×200 мм, 400 сторінок, 30% кольорових ілюстрацій, тверда палітурка 7БЦ). Описано технологічний процес, включаючи верстку в Adobe InDesign, обробку ілюстрацій у Photoshop, використання екологічних матеріалів (офсетний папір 70 г/м², крейдований 130 г/м²). Проведено розрахунки тривалості редакційно-видавничих операцій (16 робочих днів) та економічні показники: собівартість одного примірника – 299,83 грн, ціна реалізації – 389,77 грн, рентабельність – 30%, точка беззбитковості – 1429 примірників. Аналіз ринку та конкурентів підтверджує привабливість видання для фанатів, колекціонерів і нових читачів. Запропоновано маркетингову стратегію, включаючи рекламу в соціальних мережах і знижки для оптових покупців. Робота має практичну цінність для видавничої галузі та навчального процесу.Публікація Проєктування веб-сайту для фанатів гри «Valorant»(2024) Нєводова, В. Д.Метою кваліфікаційної роботи є створення веб-сайту для фанатів гри Valorant, що включає кілька ключових етапів розробки. Основними з них є дизайнерська частина, розробка UI/UX дизайну і UI-kit, а також створення прототипу для подальшої реалізації проєкту. Особливістю розробленого веб-сайту для фанатів є його спрямованість саме на українську спільноту гравців Valorant. Такий сайт забезпечуватиме їм доступ до актуальної інформації, локалізованих керівництв, новин та стане зручною платформою для обміну досвідом. У рамках кваліфікаційної роботи розглянуті сучасні технології веб-розробки, методи залучення користувачів та інтеграція з соціальними мережами для створення активної та взаємодіючої спільноти.Публікація Проєктування дизайну мобільного додатку «Achi», технології його розробки і виготовлення(2024) Гогуля, О. Г.Мета кваліфікаційної роботи – проєктування дизайну мобільного застосунку-планера «Achi». Об’єкт дослідження – особливості процесу розробки дизайну мобільних застосунків-планерів, тестування та їх публікації. Методи дослідження – методи розробки макетів мобільних застосунків у програмному середовищі для розробки UI/UX дизайну Figma, використання елементів гейміфікації під час розробки користувацьких інтерфейсів, тестування продукту за допомогою інструментів прототипування. У кваліфікаційній роботі визначено цілі та задачі проєкту, цільову аудиторію, проведено аналітичний огляд досягнень у виробництві сучасних мобільних застосунків і аналогового середовища. Спроєктовано структуру та навігацію, створено наповнення текстовим та графічним матеріалом, розроблено дизайн і інтерактивний прототип. Також здійснено економічне обґрунтування роботи.Публікація Проєктування дизайну мобільного застосунку «Moodly»(2024) Співак, Н. С.Метою кваліфікаційної роботи є розробка дизайну мобільного додатку «Moodly» для регулярного відстеження ментального стану й психологічної консультації користувачів.Публікація Проєктування дизайну сайту IT компанії «Webline»(2022) Заворуєва, Ю. Л.Об’єкт дослідження – дизайн сайту IT компанії «Webline», з використанням темної теми. Метою кваліфікаційної роботи є проєктування дизайну сайту для IT компанії «Webline», щоб сприяти подальшій роботі у сфері діяльності. У процесі дослідження була вивчена структура електронного видання, розглянуто взаємне розташування блоків тексту та ілюстрацій, а також розроблено незвичайний дизайн з використанням векторних елементів і поєднано неоновий колір з базовими. Проведено аналіз дизайну різних IT компаній та з урахуванням гарних і поганих показників в оформленні інших сайтів було спроєктовано технічне рішення сайту для «Webline».Публікація Проєктування дизайну інтерфейсу мобільного додатку для замовлення та доставки їжі(2024) Байкалова, А. О.У даній кваліфікаційній роботі представлено розробку дизайну мобільного додатку. Пояснювальна записка складається з кількох частин, що охоплюють аналіз технічного завдання, визначення цільової аудиторії, аналіз вихідних даних та аналогів, створення інтуїтивно зрозумілого та привабливого інтерфейсу, а також розробку функціональних прототипів. Робота починається з аналізу ринку та виявлення основних вимог до мобільного додатку. На цьому етапі проведено дослідження конкурентів з метою виявлення їхніх сильних та слабких сторін. На основі зібраної інформації формулюются цілі проєкту та визначаються специфікації. Розробка дизайну розпочинається зі створення архітектури та структури додатку, визначення підсистем та окремих модулів, а також розробки зовнішнього інтерфейсу користувача. В процесі буде проведено порівняння безкоштовних версій різних інструментів для дизайну додатків. На етапі графічного дизайну створено естетичні та сучасні графічні матеріали, які відповідають стилістиці та підвищують візуальну привабливість додатку. Особлива увага приділялася адаптивності дизайну, щоб забезпечити зручне користування додатком на різних розмірах екранів та пристроїв. У процесі розробки UI/UX дизайну створено детальні прототипи, які пройшли кілька етапів тестування та корекції. В результаті роботи буде представлено готовий до розробки дизайн мобільного додатку, який відповідає вимогам та потребам користувачів, забезпечуючи зручний та ефективний користувацький досвід.Публікація Проєктування дизайну інтерфейсу мобільного застосунку для відстеження харчування вегетаріанців(2025) Луценко, Я. В.Мета роботи – проєктування дизайну інтерфейсу мобільного застосунку для відстеження харчування вегетаріанців. Кваліфікаційна робота полягає у створенні дизайну мобільного застосунку для контролю харчування, підрахунку поживних речовин і планування раціону для вегетаріанців. У ході виконання роботи були визначені цілі та задачі проєктування, проведено аналітичний огляд літератури та сучасних рішень, виконано аналіз цільової аудиторії шляхом інтерв’ю та опитування. Розроблено інформаційну архітектуру, користувацькі сценарії, карти подорожі користувача. Створено вайрфрейми, модульну сітку, мудборд, UI kit, темну тему та інтерактивний прототип. Здійснено тестування дизайну із залученням представників цільової аудиторії, а також виконано економічне обґрунтування розробки.Публікація Проєктування дизайну інтерфейсу сайту для системи верифікації електронних документів на базі блокчейн-мережі(2025) Турбініна, О. І.Мета кваліфікаційної роботи полягає в створенні інтерфейсу для сайту, що забезпечує зручну взаємодію користувача із системою перевірки електронних документів на базі блокчейн-мережі, з урахуванням принципів UI/UX дизайну. Актуальність теми полягає у поєднанні надійного технологічного рішення у вигляді блокчейн-інфраструктури з ретельно спроєктованим інтерфейсом, який забезпечує високий рівень зручності, безпеки та довіри до онлайн-сервісу. У ході виконання роботи були визначені цілі і задачі проєктування, проведено аналітичний огляд досягнень у застосуванні WEB-видань, виконано аналіз цільової аудиторії та аналогів. Розроблено інформаційну структуру та навігацію. Створено модульну сітку, графічний дизайн інтерфейсу та прототип. Здійснено тестування дизайну та виконано економічне обґрунтування розробки.