Публікація: Проектування тривимірних моделей для комп’ютерної гри
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Мета роботи – створення тривимірної моделі для AAA-проєкту. Об’єкт дослідження – програмні засоби, основні етапи розробки 3D моделей. Робота включає розробку високоякісних візуальних елементів, які покращують ігровий досвід та підвищують залучення гравців. У роботі докладно описується процес створення тривимірної моделі з використанням сучасних методів та технологій розробки ігор, таких як полігональне моделювання, запікання текстурних карток, а також комбіновані техніки процедурного та ручного текстурування. Проєкт також спрямований на інтеграцію цієї моделі у гру із забезпеченням її оптимальної продуктивності на різних пристроях. У ході виконання роботи було проведено аналіз використання 3D-моделей в ігровій індустрії, обрано та обґрунтовано програмні засоби, необхідні для виконання проєкту, а також описано структуру та процес проєктування. Відповідно до технічного завдання було створено 3D-модель. Також було проведено розрахунок і аналіз економічної ефективності даного проєкту.
Опис
Ключові слова
тривимірне моделювання, топологія, uv розгортка, запічка, текстурування, рендеринг
Бібліографічний опис
Трохін К. О. Проектування тривимірних моделей для комп’ютерної гри : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / К. О. Трохін ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 76 с.