Кафедра медіасистем та технологій (МСТ)
Постійний URI для цього фонду
Перегляд
Перегляд Кафедра медіасистем та технологій (МСТ) за назвою
Зараз показано 1 - 20 з 156
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Автоматизація процесу верстання газети за допомогою скриптів та плагінів(2020) Куценко, О. С.Метою роботи є виявлення переваг між ручними та автоматизованими процесами верстки видань, набуття досвіду вирішення питань оптимізації праці. Було проаналізовано літературу щодо питання автоматизації верстки за допомогою скриптів та плагінів. Обрано метод аналізу результатів експерименту. Відповідно до мети роботи сформовано гіпотезу. Проаналізовано етапи верстки газети на можливість автоматизації. Обрано етапи для автоматизації.Публікація Багтрекінгова система менеджменту проектів(2020) Злидень, І. О.Метою роботи – створення багтрекінгової системи менеджменту проектів та дослідження стану автоматизації процесу документування знайдених невідповідностей . Об’єктом дослідження даної роботи є процес документування . Предмет дослідження – стан автоматизації процесу документування знайдених невідповідностей. Результатами атестаційної роботи є створена багтрекінгова система та покращення процесу документування. У розділі "Економічна частина" представлене економічне обґрунтування витрат на проведення науково-дослідної роботи.Публікація Визначення оптимального векторного редактора на основі дослідження їх функціональності(2025) Козловська, А. О.Мета дослідження полягає у полегшенні процесу визначення оптимального векторного редактору для користувача без досвіду, за рахунок аналізу існуючих векторних редакторів, а також порівняння їх функціональності та продуктивності. На основі аналізу літератури за темою дослідження було розглянуто важливість вибору оптимальної програми, виконано огляд основних функціональних можливостей векторних редакторів, а також проаналізовано популярність, успішність існуючих програм на ринку, за рейтингами та відгуками від верифікованих користувачів. Для проведення експерименту було вибрано метод експертних оцінок. Критерії оцінювання загалом визначались попередньою розробкою графічних матеріалів. Саме оцінювання здійснювалося на основі особистого практичного досвіду експерта, здобутого під час роботи з векторними редакторами. Виходячи з отриманих результатів, було встановлено особливості кожного векторного редактора, також проаналізовано успіх найкращої альтернативи та сформовано відповідні індивідуальні рекомендації по визначенню оптимального векторного редактора під потреби та ресурси користувача.Публікація Використання А/В тесту для вимірювання ефективності веб-сайту(2020) Русаков, К. О.Мета даної роботи полягає в створенні тестування, яке допоможе обрати найкращий варіант для підвищення ефективності веб-сайту. Результатами атестаційної роботи є розроблений тест, який демонструє перевагу кращого варіанту сайту. Такий вид тесту допомагає вибрати ефективний варіант веб-сторінки та підвищує конверсію ресурсу. Розроблені рекомендації щодо покращення ефективності та підвищення конверсії сайту. Спираючись на розроблений тест можна підвищити економічні показники веб-сайту та виявити проблемні місця сторінки.Публікація Вплив колірної гамми на візуальне сприйняття соціальної реклами(2020) Калиновський, К. Ю.Предметом дослідження є вплив кольорової гами на сприйняття інформації в рамках соціальної реклами. Плакат, як особлива форма тиражної поліграфічної продукції, є одним з найпопулярніших видів реклами. Існують певні особливості вибору колірного рішення у дизайні соціального плаката, знання та володіння якими допоможуть дизайнерову створити дійсно яскравий, актуальний, ефективний продукт, поєднати зміст з психологією кольору. У результаті роботи створено рекомендаційні колірні гами та принципи їх формування для розробки ефективної сучасної соціальної реклами.Публікація Вплив стильового оформлення акаунту в Instagram на цільову аудиторію(2020) Сушков, О. О.В результаті виконання атестаційної роботи було досліджено питання впливу стильового оформлення на цільову аудиторію шляхом аналізу та оцінювання аккаунтів, підвищені кількісні показники ефективності, створені стратегії для подьшого розвитку аккаунтів.Публікація Впровадження інформаційних технологій для забезпечення матеріалами виробничого обладнання на поліграфічних підприємствах(2020) Веретільник, Т. І.Проведено аналіз існуючих систем управління на вітчизняних поліграфічних підприємствах, та інформаційних технологій. Розроблено інформаційну модель щодо процесів використання матеріалів в технологічних процесах на поліграфічному підприємстві. Синтезовано метод інформаційної підтримки процесів забезпечення матеріалами виробничого обладнання на поліграфічному підприємстві. Створено технологію інформаційної підтримки процесів забезпечення матеріалам виробничого обладнання на поліграфічному підприємстві.Публікація Дослiдження можливостей 3D технологiй для створення моделi для iгрових додаткiв(2020) Дякуненко, Д. О.Дана робота містить опис проектування тривимірної моделі для подальшого використання. Модель призначена для впровадження у будь-який 3D проект. Модель розрахована для продажу та може бути використана як для ігрового контенту, так і відео. Результатами атестаційної роботи є рекомендації по вибору пайплайна, які поліпшать ефективність процессу створення моделі. У розділі "Економічна частина" наведено економічне обґрунтування витрат на проведення науково-дослідної роботиПублікація Дослiдження процесу розробки UI/UX web-додаткiв(2021) Петліна, А. О.В процесі виконання кваліфікаційної роботи було проведено дослідження графічних редакторів для створення анімаційного контенту для веб-систем, а також розроблено рекомендації щодо створення UX/UI Landing Page. Проведено аналіз спеціальної науково-технічної літератури на тему дослідження, і систематизовано наведену в різних джерелах інформацію. Проведено аналіз графічних редакторів для створення UX/UI дизайну. Розглянуто методи аналізу та вибір оптимального графічного редактора. Вибір здійснювався на основі експертного методу методу з урахуванням вимог до UX/UI дизайну макетів сторінки. Проведено економічне обгрунтування доцільності проведення данної науково-даслідницької работи (НДР).Публікація Дослiдження технологiй розробки програм-спiвбесідникiв для сучасних месенджерiв(2022) Гавришева, А. А.Кваліфікаційна робота «Дослідження технологій розробки програм-співбесідників для сучасних месенджерiв» має на меті з’ясувати технології розробки програм-співбесідників та створити чат-бота, ціллю якого підтвердити використання цих технології для автоматизованого обслуговування. Одними з основних завдань цього проекту були огляд літератури, огляд програм-співбесідників та сучасних месенджерів та аналіз існуючих засобів і технологій їх розробки. Для реалізації чат-бота було використано рішення на базі платформи Smart Sender та розміщено в соціальній мережі Telegram. Було проведено два типи оцінювання: з індексом споживчої лояльності та за допомогою анкет, на які відповіли загалом 12 учасників. Під час оцінки, проведеної за допомогою анкети, дійшли висновку, що результати були дуже задовільними, оскільки щодо елемента продуктивності отримано 85% схвалення у використанні чат-бота та 69,44% у елементі його корисності для збільшення швидкості обслуговування. В результаті кваліфікаційної роботи було створено Telegram бота «Medea», який може застосовувався в лікарнях для зменшення навантаження на відділ медичної реєстратура. Дослідження являє собою, як можливе застосування технологій розробки програм-співбесідників, так і спробу запровадити новий канал обслуговування клієнтів, визначаючи переваги для компанії та користувачів.Публікація Дослідження AI-driven плагінів для покращення веб-інклюзивності на платформі WordPress(2025) Боровинська, Ю. Д.Метою дослідження є визначення оптимальних налаштувань веб-сайтів під час впровадження AI-driven плагінів на платформі WordPress для підвищення рівня інклюзивності. У кваліфікаційній роботі розглянуто наступні питання: визначено актуальність, цілі та задачі дослідження; розглянянуто поняття веб-інклюзивності, її типи, проаналізовано існуючі методи забезпечення веб інклюзивності, обрано та впроваджено AI-driven плагіни, розроблено та впроваджено рекомендації, проаналізовано результат, в ході якого доведено сформульовану гіпотезу дослідження.Публікація Дослідження level-дизайну у match3-іграх(2024) Маньшина, К. С.Метою роботи є дослідження та аналіз level-дизайну у match-3 іграх та визначення його впливу на зацікавленість та задоволення гравців. Актуальність обумовлена тим, що match-3 ігри являються найкасовішим жанром в AppStore і Google Play, але їх успіх неможливий без level-дизайну, оскільки кожен рівень повинен бути ідеально збалансованим, щоб кинути виклик гравцям і водночас дозволити їм отримати відчуття задоволення від гри. Проте, незважаючи на фінансовий успіх match-3 ігор та щоденне залучення мільйонів гравців, існує мало досліджень щодо їх level-дизайну. Методом дослідження було обрано метод експертних оцінок. Об’єктом дослідження є level-дизайн match-3 ігор. Предметом дослідження є методи впливу level-дизайну на задоволення і зацікавленість гравців у match-3 іграх. В роботі досліджено та підтверджено гіпотезу: «чим краще level-дизайн у match-3 грі тим більше задоволеність та зацікавленість граців у грі».Публікація Дослідження UI/UX дизайну в мобільному додатку(2025) Свічкар, Є. С.Метою магістерської кваліфікаційної роботи є дослідження UI/UX дизайну мобільного додатку, що дозволяють забезпечити зручність, функціональність та естетичну привабливість цифрового продукту. Об’єктом дослідження роботи є UI/UX дизайн мобільних додатків, які представляють собою цифрові інструменти для взаємодії з користувачами через інтерфейс. Предмет дослідження – концепція UI/UX дизайну мобільних додатків У ході роботи було проведено огляд сучасного стану проблеми щодо дослідження UI/UX дизайну в мобільних додатках, розглянуто основні теоритичні відомості. На прикладі розробленого прототипу мобільного додатку проаналізовані основні вимоги щодо UI/UX інтерфейсу та функціональних можливостей. Виконане економічне обгрунтування проведеного дослідження, розраховані витрати на проведення науково дослідної роботи.Публікація Дослідження UI/UX елементів у прототипіюванні компьютерної гри(2021) Фещенко, А. В.Метою дослідження є аналіз сучасних методів та технологій розробки UI/UX елементів ігрового інтерфейсу, визначення найкращих з них; порівняння ефективність та вплив інтерфейсу на користувача та ігровий процес. Безпосередньо в ході роботи: проаналізовано досвід досліджень щодо оцінювання дизайну інтерфейсів в контексті функціонального підходу і юзабіліті навігації інтерфейсу; – визначено релевантні чинники для оцінки елементів інтерфейсу; – проведено аналіз систем навігації відповідно до теоретичної бази і цілей дослідження, визначено елементи дизайну, зміни в яких можуть привести до поліпшення враження користувача від взаємодії з інтерфейсом; – проведено експеримент з фіксацією зворотного зв’язку від користувачів-тестувальників в декількох варіаціях дизайну ігрових інтерфейсів, для виявлення оптимального способу організації UI\UX елементів відібраних ігрових інтерфейсів. Практична значимість полягає в застосуванні отриманих знань для самостійної розробки та вдосконалення дизайну ігрових інтерфейсів, робота може бути використана в інформаційних цілях для зацікавлених осіб.Публікація Дослідження UI/UX методом спліт-тестування(2021) Постельняк, О. С.Мета кваліфікаційної роботи магістра – аналіз й вдосконалення методики оцінювання якості призначеного для користувача інтерфейсу і застосування отриманих знань для поліпшення зовнішнього вигляду і структури призначеного для користувача інтерфейсу. Актуальність дослідження обумовлена підвіщенням вимог до якості тестування сайтів, завдяки чому дослідники досягають більшої позитивної взаємодії користувача з проектом. В ході виконання кваліфікаційної роботи досліджено й описано основні етапи розробки та вдосконалення елементів інтерфейсу за допомогою методики спліт-тестування. Теоретична значущість дослідження полягає в зборі і систематизації інформації, необхідної для якісного опрацювання елементів інтерфейсу. В економічній частині обгрунтовано економічну доцільність розробки НДР за даною темою. Робота може бути використана в інформаційних цілях для зацікавлених осіб.Публікація Дослідження бренду і його складових для ребрендингу(2020) Пархоменко, В. М.В роботі розглянуто особливості брендування кав'ярень та основні етапи проведення ребрендингу; виявлені уподобання харківських споживачів кави, їх переваги щодо оформлення та брендування кафе; проведено дослідження складових брендів та їх вплив на споживачів, визначено кольори, які найчастіше використовуються для забезпечення привабливого оформлення брендованої продукції та проаналізовано вплив шрифтового оформлення рекламної продукції на споживачів. На підставі отриманих результатів проведено ребрендинг кав’ярні «Cats&Coffe» та зроблено експертне оцінювання ребрендингу та його ефективності; обрані найбільш ефективні засоби реклами для формування іміджу кав’ярні після ребрендингу. Здійснено економічне обґрунтування проведених досліджень.Публікація Дослідження видів тестування інтерфейсів веб-сайтів(2025) Мендєлєва, М. В.Тестування інтерфейсів веб-сайтів є доволі складним процесом через наявність великої кількості методів для перевірки сайтів. Тому для ефективної перевірки сайта в експлуатаційних умовах необхідно мати методику, яка забезпечить оцінку зручності використання та перевірку взаємодії інтерфейсу з серверною частиною сайта. Метою дослідження є поліпшення процесу тестування інтерфейсів сайтів за допомогою методики, яка включає в себе поєднання методів юзабіліті та функціонального тестування. Об’єктом дослідження є тестування інтерфейсів сайтів методами юзабіліті та функціонального тестування. Предметом дослідження є комбінований підхід до тестування інтерфейсів веб-сайтів з функціонального тестування. використанням елементів юзабіліті та В результаті виконання роботи та отриманих експериментальних даних була сформована методика тестування інтерфейсів веб-сайтів. Отримані результати дослідження мають практичну значимість, сформована методика може бути використана з метою знаходження більшої кількості помилок на сайті в умовах експлуатації та формування рекомендацій щодо його поліпшення при обмежених ресурсах для тестування на проєкті.Публікація Дослідження використання екологічних матеріалів в пакованні(2022) Стріляна, К. Ю.Мета роботи – дослідження використання екологічних матеріалів для виготовлення паковань та обґрунтування вибору оптимальних варіантів для розробки набору паковань гастростудії «Терруар» з урахуванням особливостей екодизайну та принципів програми Zero Waste. Об’єкт дослідження – особливості використання екологічних матеріалів, особливості впровадження програми Zero Waste.Предмет дослідження – основні характеристики та вимоги до екологічних матеріалів; особливості екодизайна; принципи програми Zero Waste. В роботі досліджено особливості використання екологічних матеріалів для виготовлення паковань та здійснено обґрунтування вибору оптимальних варіантів для розробки набору паковань гастростудії «Терруар» з урахуванням принципів Zero Waste. Проведено аналіз літератури за темою дослідження та розглянуто аналоги паковальної продукції; особливості використання екологічних матеріалів та екологічних фарб для виготовлення якісної продукції; проблеми вторинної переробки матеріалів та тенденції екодизайну. В експериментальній частині кваліфікаційної роботи магістра за допомогою методу аналізу ієрархій було розроблено методику вибору матеріалів, найбільш придатних для виготовлення екологічних паковань для гастростудії «Терруар». Зроблено економічне обґрунтування роботи, яке дозволяє сказати, що науково-дослідна робота має високий показник економічної ефективності.Публікація Дослідження використання паттернів дизайну інтерфейсу в мобільному додатку(2025) Крюкова, М. М.Метою дослідження є поліпшення процесу взаємодії користувачів з мобільними додатками продуктивної організації дня за допомогою впровадження рекомендованих паттернів дизайну інтерфейсу користувача. В процесі виконання кваліфікаційної роботи було проведено аналіз предметної області, включаючи огляд і вивчення літературних джерел, що стосуються вибраної теми. Досліджено поняття паттернів дизайну інтерфейсу. Проаналізовані психологічні аспекти продуктивності та визначені функціональні вимоги до додатків продуктивної організації дня. Проаналізована доцільність використання різних категорій паттернів. В результаті розроблені рекомендації щодо проєктування інтерфейсу додатків зазначеного типу, створено прототип та проведено експериментальну перевірку його ефективності. Отримані результати свідчать про доцільність використання розроблених рекомендацій для покращення зручності використання мобільних додатків. Результатом роботи є розроблені рекомендації для проєктування інтерфейсів мобільних додатків продуктивної організації дня.Публікація Дослідження використання штучного інтелекту для автоматичного створення обкладинок на базі текстового змісту(2024) Литвиненко, С. В.Метою даного дослідження є аналіз і реалізація алгоритмів та моделей штучного інтелекту, спроможних автоматично створювати візуально привабливі обкладинки для різних видів текстового контенту. Методи дослідження: ретельний аналіз існуючих рішень та методів автоматичного створення обкладинок з використанням штучного інтелекту; розробка алгоритмів, здатних адаптуватися до різного за обсягом текстового контенту. У результаті виконання кваліфікаційної роботи була розроблена програма на мові програмування Python, що дозволяє автоматично створювати обкладинки на базі текстового змісту