Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_МСТ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_МСТ) за темою "відеогра"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Розробка технології створення тривимірних моделей для відеоігор(2022) Мельніченко, Д. О.Об’єкт дослідження – технології розробки 3D-моделі для ААА-відеогри. Мета роботи – розробка 3D-моделі для навколишнього середовища, з можливістю подальшого використання у ААА грі на пристроях з високими графічними характеристиками. Області застосування – використання моделі у ААА іграх. Проведено аналіз аналогів існуючих ігор для консолей та комп`ютера, розглянуто особливості моделювання 3D-моделей у цих іграх. На основі зібраних референсів було створено low-poly, high-poly моделі, UV-розгортку, розроблені карти та був виконаний текстурінг. З high-poly моделі розроблено карти нормалей, карту тіней (ambient occlusion), курватура. Після текстурінгу було створено карти базового кольору, металік, рафнес.