Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ПІ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ПІ) за темою "action rpg"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Ігровий програмний застосунок в жанрі Action RPG, піджанр Souls-like. Підсистема рівнів та завдань(2025) Тимощенко, В. Р.У кваліфікаційній роботі розроблено підсистему рівнів та завдань для однокористувацької гри у жанрі Action RPG, піджанру Souls-like. Метою роботи є створення адаптивної, атмосферної та архітектурно цілісної частини ігрового середовища, що забезпечує глибину геймплею, нелінійність проходження, розвиток персонажа та інтеграцію із сюжетною канвою. Реалізацію здійснено у складі командного дипломного проєкту засобами рушія Unreal Engine 5 з використанням системи Blueprint. Підсистема рівнів охоплює туторіальні, бойові та сюжетні локації з унікальним візуальним оформленням та звуковим супроводом. Підсистема завдань підтримує послідовні, паралельні та умовні квести з участю NPC та ігрових подій. У роботі акцент зроблено на модульність архітектури, атмосферне освітлення, інтерфейс підказок, а також тестування логіки подій і колізій. Підсистему розроблено з урахуванням вимог жанру Souls-like, складності для гравця, адаптації для новачків та подальшого масштабування в межах проєкту. Результатом є повнофункціональна і протестована частина гри, що виконує критично важливі функції прогресії, занурення та взаємодії у світі Souls-like.