Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ПІ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ПІ) за темою "action RPG"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Ігровий програмний застосунок в жанрі Action RPG, піджанр Souls-like. Бойова підсистема з елементами розвитку персонажу(2025) Ткачов, А. О.Об'єкт розробки – ігровий програмний застосунок в жанрі Action RPG (Souls-like). Мета розробки – створення ігрового програмного застосунку, яке поєднує динамічний бій у стилі «Souls-like» з системою розвитку персонажа. Метод рішення – середовище розробки Unreal Engine 5, використання Blueprint Visual Scripting для реалізації механік. У результаті розробки створено ігровий програмний застосунок, що включає графічний користувацький інтерфейс, бойову систему, комбо-атаки з залежністю від типу зброї, управління витривалістю (витрата на атаки/блок, повільне відновлення), механіки ухилення, парирування, критичних ударів, покращення базових характеристик (сила, інтелект, спритність, витривалість), систему екіпірування з унікальними ефектами перстнів.Публікація Ігровий програмний застосунок в жанрі Action RPG, піджанр Souls-like. Бойова підсистема з елементами розвитку персонажу(2025) Ткачов, А. О.Об'єкт розробки – ігровий програмний застосунок в жанрі Action RPG (Souls-like). Мета розробки – створення ігрового програмного застосунку, яке поєднує динамічний бій у стилі «Souls-like» з системою розвитку персонажа. Метод рішення – середовище розробки Unreal Engine 5, використання Blueprint Visual Scripting для реалізації механік. У результаті розробки створено ігровий програмний застосунок, що включає графічний користувацький інтерфейс, бойову систему, комбо-атаки з залежністю від типу зброї, управління витривалістю (витрата на атаки/блок, повільне відновлення), механіки ухилення, парирування, критичних ударів, покращення базових характеристик (сила, інтелект, спритність, витривалість), систему екіпірування з унікальними ефектами перстнів.