Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_ІУС)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_ІУС) за темою "e-commerce"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Дослідження методів оцінювання задоволеності клієнтів в системах E-commerce(2024) Лагута, М. С.Об'єктом дослідження є системи E-commerce, які забезпечують онлайн торгівлю товарами та послугами. Предметом дослідження є моделі аналізу задоволеності клієнтів у контексті E-commerce, їхні взаємозв'язки та вплив на бізнес-показники. Метою даної роботи - дослідження полягає в аналізі існуючих моделей та методів оцінки задоволеності клієнтів у системах E-commerce та розробці нових, більш ефективних підходів до цієї задачі. Використано підхід до систем E-commerce на основі аналізу та розробці нових, більш ефективних підходів до цієї задачі.Публікація Дослідження моделей аналізу задоволеності клієнтів у E-commerce ІТ-проектах(2022) Логвіненко, А. О.Метою даної роботи є дослідження існуючих моделей, які використовуються для вимірювання рівня задоволеності клієнтів. Об'єктом дослідження в рамках магістерської кваліфікаційної роботи, є вивчення існуючих моделей, а саме індекс споживчої задоволеності (CSI), а також - європейський індекс задоволеності клієнтів (ECSI), норвезький барометр задоволеності клієнтів (NCSB), американський індекс задоволеності клієнтів (ACSI), шведський барометр лояльності клієнтів (SCSB); показник NPS, SERVQUAL, які використовуються для вимірювання рівня задоволенності клієнтів, в рамках E-commerce проекту. Предметом дослідження є практична реалізація покращенною моделі, що використовується для вимірювання рівня задоволенності клієнтів для 2 великих E-commerce проектів, котрі є інформаційно-управляючою системою.