Публікація: Дослідження моделей аналізу задоволеності клієнтів у E-commerce ІТ-проектах
Завантаження...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Метою даної роботи є дослідження існуючих моделей, які використовуються для вимірювання рівня задоволеності клієнтів.
Об'єктом дослідження в рамках магістерської кваліфікаційної роботи, є вивчення існуючих моделей, а саме індекс споживчої задоволеності (CSI), а також - європейський індекс задоволеності клієнтів (ECSI), норвезький барометр задоволеності клієнтів (NCSB), американський індекс задоволеності клієнтів (ACSI), шведський барометр лояльності клієнтів (SCSB); показник NPS, SERVQUAL, які використовуються для вимірювання рівня задоволенності клієнтів, в рамках E-commerce проекту.
Предметом дослідження є практична реалізація покращенною моделі, що використовується для вимірювання рівня задоволенності клієнтів для 2 великих E-commerce проектів, котрі є інформаційно-управляючою системою.
Опис
Ключові слова
інтернет магазин, лояльність клієнтів, e-commerce
Бібліографічний опис
Логвіненко А. О. Дослідження моделей аналізу задоволеності клієнтів у E-commerce ІТ-проектах : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / А. О. Логвіненко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 83 с.