Кафедра економічної кібернетики та управління економічною безпекою (ЕК)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра економічної кібернетики та управління економічною безпекою (ЕК) за темою "a group of evaluation indicators"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Усовершенствование научно-методического подхода к оценке маркетинговой активности предприятия(Економіка та суспільство. Електронне наукове фахове видання Мукачівського державного університету, 2016) Соколова, Л. В.; Верясова, Г. М.У статті досліджено теоретичні питання щодо науково-методичного забезпечення оцінки маркетингової активності підприємств в умовах кібермаркетингу. Запропоновано методичний підхід, який базується на розрахунку інтегрального оцінного показника з урахуванням сучасної складової Інтернет-маркетингу. При розрахунку інтегрального показника маркетингової активності підприємства ураховано групу показників Інтернет-маркетингу. In the article the theoretical questions regarding the scientific and methodological support evaluation of marketing activity of the enterprises under the conditions of cyber marketing were considered. The methodical approach, which is based on the calculation of the integral index, taking into account the modern part of Internet marketing was suggested. When calculating the integral index of marketing activity a group of online-marketing indicators was taken into account.