Кафедра медіаінженерії та інформаційних радіоелектронних систем (МІРЕС)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра медіаінженерії та інформаційних радіоелектронних систем (МІРЕС) за темою "2D концепт-арт"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Підготовка 2D концепт-арту до використання у наступних етапах розробки проєкту(ХНУРЕ, 2025) Страшко, Д. А.The preparation of 2D concept art for 3D development is a crucial stage in production, ensuring clear and detailed references for accurate model creation. The objective of this study is to determine the key aspects of 2D concept art development to improve the workflow of 3D artists. A structured approach ensures a seamless transition from 2D concept art to 3D modeling, enhancing accuracy and efficiency in the production pipeline.Публікація Розбір пайпайну 2D концепт-арту(ХНУРЕ, 2025) Страшко, Д. А.The process of creating 2D character concept art is a crucial and multi stage task that significantly impacts the development of projects such as video games and animation. The efficiency of the pipeline determines the quality of the final result and ensures smooth collaboration within the development team. A structured approach enables concept artists to effectively convey their ideas, maintain a cohesive project style, and facilitate further development stages. Consequently, a well-organized 2D concept art pipeline is essential for successfully translating a character into a 3D environment.