Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ПІ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи бакалаврів (Бак_ПІ) за автором "Борисенко, А. Е."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи. Левел-дизайн, UI/UX, балансування зброї, генерація ігрових об'єктів, наратив(2024) Борисенко, А. Е.Об’єктом розробки - Ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи в стилі кіберпанк, з фокусом на левел-дизайн, UI/UX, балансування зброї, генерацію ігрових об'єктів та труб, наратив. Метою розробки - створення ігрового програмного застосунку з цікавою та різноманітною бойовою системою шутера, а також увагою до левел-дизайну, UI/UX, балансування зброї, генерації ігрових об'єктів та труб, наративу та освітлення. Гра повинна бути виконана у стилі кіберпанк. Методом рішення - використання середовища розробки та ігрового рушія Unreal Engine 5, а також мови програмування Blueprint. В результаті розробки був створений ігровий програмний застосунок, який включає в себе левел-дизайн, UI/UX, балансування зброї, генерацію ігрових об'єктів та труб, наратив, створення освітлення та збереження налаштувань гравця.