Кафедра медіасистем та технологій (МСТ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Останні подання
Публікація Огляд сучасного ринку витратних матеріалів для поліграфії(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Білець, Д. Ю.; Дзеніс, Є. С.У статті розглянуто розвиток поліграфічної промисловості та особливості сучасного виробництва друкованої продукції. Основну увагу приділено чотирьом етапам виготовлення: додрукарській підготовці, створенню друкарських форм, друкуванню накладу та післядрукарській обробці. Підкреслено важливість якісних витратних матеріалів, що поділяються на основні та допоміжні. Від їхнього рівня залежать зовнішній вигляд, функціональність і конкурентоспроможність поліграфічної продукції.Публікація Класифікація та категорії наукових журналів(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Чеботарьова, І. Б.; Захарова, Е. О.У тезах розглядаються основні типи наукових журналів, їх класифікація та особливості розміщення в них публікацій. Представлена інформація може бути корисною для розуміння типології журнальної продукції та для вибору правильного типу та категорії журналу для публікації своїх наукових результатів.Публікація Особливості розробки авторського коміксу у жанрі фентезі(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Чеботарьова, І. Б.; Пронін, Н. В.У тезах розглянуто основні етапи створення авторського коміксу в жанрі фентезі, зокрема побудову візуального наративу, композиційні та стилістичні рішення, розробку персонажів та специфіку графічного оформлення. Проаналізовано особливості жанру фентезі у візуальній культурі та їх адаптацію у форматі сучасного авторського коміксу.Публікація Розробка проєкту настільної гри для дітей «ХТО Я Є? – ТЕАТР В ГОЛОВІ»(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Чеботарьова, І. Б.; Юдіна, К. С.У дослідженні розглянуто процес розробки настільної карткової гри для дітей як сучасного видавничого продукту, що об’єднує розвиток образного мислення, авторські ілюстрації та поліграфічне оформлення. Проведено аналіз подібних видань та сформовано концепцію. Основний акцент зроблено на візуальній стилістиці, композиційних рішеннях і якості поліграфічного виконання.Публікація Сучасні тенденції у сфері дизайну паковань(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Чеботарьова, І. Б.; Полозов, О. Б.; Ус К.К.У роботі розглянуто ключові сучасні тенденції в дизайні паковань як однієї з провідних форм візуальної комунікації між брендом і споживачем. Особливу увагу приділено мінімалізму, екологічному дизайну, інтерактивним елементам, а також адаптації паковання до цифрового досвіду користувача.Публікація Особливості розробки оригінал-макету книги для дітей «ЗНАЙОМСЯ, ЕМОЦІЇ!»(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Табакова, І. С.; Степко, М. В.У роботі розглянуто особливості створення оригінал-макету дитячої книги, спрямованої на розвиток емоційного інтелекту у молодших школярів. Обґрунтовано актуальність тематики. Проаналізовано особливості верстки сучасних дитячих видань Наведено приклади успішних зарубіжних видань.Публікація Аналіз ринку тв-приставок для проєктування дизайну приставки стримінгового сервісу MEGOGO(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Манаков, В. П.; Мнацаканян, Д. В.В роботі здійснено аналіз представлених на ринку TB-приставок та визначено їх основні конкурентні переваги та недоліки. Аналіз проводиться для розробки ефективного та привабливого дизайну приставки стримінгового сервісу.Публікація Особливості додрукарської підготовки для трафаретного друку(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Яценко, Л. О.; Чеботарьова, І. Б.; Падалка, Д. І.У роботі проаналізовано особливості додрукарської підготовки макетів для трафаретного друку. Основні етапи та технологічні операції додрукарської підготовки розглянуто на прикладі складного макету для дитячого одягу.Публікація Айдентика смаку: створення логотипу для бренду бенто-тортів(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Вовк, О. В.; Борзенко, Я. О.Досліджено особливості створення логотипу для бренду бенто-тортів у середовищі Adobe Illustrator. Проаналізовано інструменти та функціональні можливості програми для розробки впізнаваної візуальної айдентики, що відповідає сучасним вимогам фуд-брендингу. Запропоновано дизайнерські прийоми та методи оптимізації процесу створення логотипу для досягнення яскравого та емоційно привабливого образу бренду.Публікація Дослідження впливу штучного інтелекту на процеси дизайну та верстки друкованої продукції(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Вовк, О. В.; Чеботарьова, І. Б.; Сушкова, А. С.В роботі досліджено можливості застосування ШІ в процесах дизайну та верстки друкованої продукції, проаналізовано існуючі інструменти ШІ, визначено їх вплив на ефективність і якість дизайну, а також розроблено рекомендації щодо інтеграції ШІ у робочі процеси дизайнерівПублікація Впровадження штучного інтелекту в поліграфічне виробництво(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Левикін, І. В.; Єршова, А. М.У роботі розглянуто перспективи використання технологій штучного інтелекту (ШІ) у поліграфічному виробництві. Здійснено аналіз напрямів, в яких ШІ може покращити якість, швидкість та економічну ефективність друкарських процесів. Наведено приклади успішної інтеграції ШІ в переддрукарську підготовку, контроль якості та управління кольором.Публікація Розробка анімаційної соціальної реклами психологічного додатку(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Вовк, О. В.; Товма, С. С.У роботі досліджено можливості соціальної відеореклами як засобу формування суспільної свідомості та підтримки психоемоційного здоров’я. Розглянуто особливості створення анімаційної реклами з урахуванням емоційного впливу на глядача. Проаналізовано підходи до візуального представлення соціально важливої інформації та принципи побудови ефективного повідомлення в сучасному медіасередовищі.Публікація Використання фотомонтажу та колажування для створення фотокниг(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Григор’єв, О. В.; Чеботарьова, І. Б.; Сухаров, І. С.У роботі розглянуто особливості фотокниг, як поліграфічної продукції, а також основні прийоми та операції для створення якісних фотомонтажів та колажів, що дозволяють створити унікальне оформлення та цікаву композицію фотокниги.Публікація Електрографічний друк: технологія, обладнання, матеріали(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Григор’єв, О. В.; Вовк, О. В.; Катречко, Д. А.; Брильова, А. С.The main technical indicators of modern electrophotographic equipment are analyzed: printing technology, printing format, printing speed; image resolution, media density, color, toner type. This allows us to justify the most appropriate use of this or that equipment for printing various printing products.Публікація Цифровий друк: витратні матеріали(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Григор’єв, О. В.; Вовк, О. В.; Катречко, Д. А.; Росинська, К. А.The full list of consumables and auxiliary materials necessary to ensure the effective operation of modern digital equipment for the above types of printing has been analyzed. Only careful selection and timely replacement, based on the analysis of consumables and auxiliary materials required for each type of digital printing, will ensure high-quality printing.Публікація Електрографічний та цифровий друк: класифікаційні ознаки(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Григор’єв, О. В.; Вовк, О. В.; Росинська, К. А.; Майборода, Д. А.A general classification of electrographic printing equipment according to various technical and technological characteristics is given, which allows, if necessary, to make recommendations on the appropriateness of using this equipment to solve certain tasks in the production of various types of printing products.Публікація Вплив друкованих музичних альбомів на комерційний успіх релізу(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Чеботарьова, І. Б.; Бондаренко, Т. В.У тезах розглядається феномен друкованих музичних альбомів як важливого інструменту маркетингу та засобу естетичної комунікації з аудиторією. Особлива увага приділяється їх впливу на комерційний успіх музичних релізів, зокрема завдяки елементам дизайну, колекціонування та фан-культури. Аналізується досвід світових практик, включаючи K-pop індустрію, а також можливості адаптації подібних стратегій у локальному контексті.Публікація Види книг складної конструкції(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Чеботарьова, І. Б.; Дубінська, С. В.У роботі представлено огляд основних видів книг складної конструкції, які поєднують традиційне книговидання з елементами паперової інженерії. Описано особливості таких форматів, як pop-up книги, книжки з віконцями (flap books), видання з рухомими елементами, трансформери та книги-іграшки. Наведено приклади їх використання. Проведені дослідження демонструють, як ці конструктивні формати сприяють інтерактивності, підтримують і розвивають творчі здібності.Публікація Створення ефективих креативів для реклами в INSTAGRAM(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Чеботарьова, І. Б.; Полозов, О. Б.; Попова, Є. О.У даній роботі розглянуто особливості створення рекламних креативів в Instagram як ключового інструмента просування брендів, товарів і послуг у цифровому середовищі. Описано основні принципи оформлення рекламних оголошень, акцентовано увагу на візуальній привабливості, структурній логіці та відповідності формату вимогам платформи. Проаналізовано рекламні креативи, представлені на українському ринку з різних ніш, визначено їх сильні сторони та можливі покращення.Публікація Технологічні особливості оздоблення преміального паковання для чаю(ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025) Шипова, М. К.; Малихіна, І. О.У тезах розглянуто ефективність застосування тиснення та ультрафіолетового (УФ) лакування як основних поліграфічних методів оздоблення преміального паковання. Проаналізовано технологічні особливості кожного з процесів, їхній вплив на естетичні та функціональні властивості упаковки, а також значення у формуванні візуального іміджу продукту. Зроблено висновок про доцільність і актуальність використання цих методів у виробництві харчової упаковки для підвищення конкурентоспроможності товару.