Кафедра медіасистем та технологій (МСТ)

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 20 з 946
  • Публікація
    Вплив метрологічного забезпечення виробничих процесів на якість поліграфічної продукції
    (ХНЕУ, 2024) Похил, А.
    Мета дослідження – формування уявлення студентів спеціальності 186 Видавництво та поліграфія про вплив метрологічного забезпечення на якість поліграфічної продукції.
  • Публікація
    Актуальність застосунків щоденнику саморефлексії
    (ХНЕУ, 2024) Пономарьова, О.
    Після COVID-19 та з початком повномасштабного вторгнення у кожної людини значно виріс рівень стресу, тому багато хто потребує терапії й психологічної підтримки. Один із способів впоратися з будь-якими непереборними емоціями – це знайти здоровий спосіб самовираження.
  • Публікація
    Порівняння тампонного та трафаретного видів друку на сувенірній продукції непласкої форми
    (ХНЕУ, 2024) Мещерякова, А.
    На етапі підготовки оригінал-макету до друку важливим завданням є правильний вибір обладнання для друкарського процесу в залежності від типу продукції, її тиражу та задруковуваного матеріалу.
  • Публікація
    Тестування інтерфейсу керування термостатом VENSTAR
    (ХНЕУ, 2024) Мельник, С.
    Електронні пристрої в сучасному світі стали невід'ємною частиною нашого побуту. Зазвичай, ці електронні пристрої встановлюються для керування загальними системами опалювання та кондиціювання повітря, а також для регулювання теплих підлог. Також вони можуть бути складовою частиною системи розумного будинку.
  • Публікація
    FIGMA у сфері дизайну UI/UX: аспекти використання
    (ХНЕУ, 2024) Ларіна, Т.; Шипова, М.
    Сучасна область розробки програмного забезпечення характеризується постійним бажанням оптимізувати та підвищувати продуктивність процесів. У цьому контексті, додаток Figma виступає ключовим інструментом для професіоналів у галузі UI/UX дизайну.
  • Публікація
    Роль UI KIT при проєктуванні та розробці web-сайту
    (ХНЕУ, 2024) Крячко, М.; Шипова, М.
    В епоху стрімкого розвитку веб-технологій та постійного підвищення вимог до користувацького досвіду важливість UI Kit у процесі проєктування та розробки сайтів стає надзвичайною. UI Kit (User interface kit), або комплект інтерфейсу користувача, визначається як набір готових елементів інтерфейсу (компонентів), таких як кнопки, іконки, поля вводу, навігаційні панелі тощо, які використовуються для швидкої і систематизованої розробки сайтів, додатків та інших цифрових продуктів.
  • Публікація
    Аналіз основних торгових партнерів видавництва «РАНОК»
    (ХНЕУ, 2024) Романенко, А.; Солопова, В.
    Для аналізу оптових покупців зручно користуватись АВСD-методом. Кожен оптовий покупець характеризуватиметься за класами А, В, C і D з погляду можливої реалізації – потенціалу та фактично досягнутих результатів – торговельного обороту.
  • Публікація
    Вплив колірної гами магазину на купівельну спроможність покупців
    (ХНЕУ, 2024) Задорожна, В.
    Колірна гама магазину є важливою складовою для його конкурентоспроможності серед інших. Купівельна спроможність у сучасній науці розглядається з різноманітних позицій, зокрема у світлі успішності реалізації соціально-економічної політики, економіки праці, демографії, доступності отримання населенням необхідної кількості товарів та послуг, забезпеченням високої якості життя населення та дотримання соціальних стандартів, впливу на формування ресурсів домогосподарств, забезпеченням доступу до освіти та охорони здоров’я.
  • Публікація
    Розробка особистого альбомного друкованого видання DAILY CHRONICLES
    (ХНЕУ, 2024) Калугін, М.; Вовк О.
    Зацікавленість людей у історичних датах, святах, цікавих та видатних подіях, днях народження знаменитих людей завжди породжувала попит на різноманітні друковані видання. Сучасний розвиток IT-технологій надає можливість використання штучного інтелекту у створенні зображень історичних подій, різноманітних композицій та колажів, портретів відомих людей (музикантів, космонавтів, письменників, політиків, митців тощо).
  • Публікація
    Використання принципу золотого перетину у дизайні сайтів
    (ХНЕУ, 2024) Канінець, А.
    У дизайні будь-якої речі, будь то дизайн макета журналу або дизайн сайту, не існує чітких позначень і правил щодо того, якого розміру повинні бути елементи і як вони мають бути розташовані. Проте, існує чимало прекрасних прикладів, які нам залишили предки, слідуючи яким можна домогтися естетично привабливого дизайну продукту. Один із прикладів, принцип золотого перетину.
  • Публікація
    Спосіб інтеграції візуальних засобів у навчальний процес школярів
    (ХНЕУ, 2024) Дейнека, Д.
    У сучасному освітньому середовищі інтеграція візуальних засобів у навчальний процес школярів набуває все більшої важливості. Візуальні засоби, такі як графіка, діаграми, відеоматеріали, та інші, стають потужним інструментом для сприяння засвоєнню матеріалу та розвитку креативності. Доповідь присвячена розгляду ефективних способів інтеграції цих засобів у навчальний процес школярів.
  • Публікація
    Особливості створення графіки в стилі PIXEL ART
    (ХНЕУ, 2024) Денисов, О.
    Pixel art сьогодні переживає різке відродження в сучасному творчому ландшафті. Наша мета -розглянути напрямок Pixel Art у сучасному просторі розробки відеоігор, дослідити причини його виникнення, вплив на індустрію та переваги, які цей інструмент пропонує сьогодні.
  • Публікація
    Дослідження способів підвищення якості друку для цифрової машини KONICA MINOLTA
    (ХНЕУ, 2024) Донський, Д.
    Для підвищення якості друкованої продукції можна використовувати такі технології растрування, як амплітудно-модульоване растрування, стохастичне растрування першого і другого поколінь, гібридне і спеціальне растрування.
  • Публікація
    Аудіобрендинг: вплив звуку на створення брендової ідентичності
    (ХНЕУ, 2024) Гарбузова Д.
    Імідж компанії формується за допомогою певних цінностей та асоціацій, що допомагають їй вирізнятися серед конкурентів. У сучасну епоху аудіобрендинг став динамічною силою спілкування брендів зі своєю аудиторією.
  • Публікація
    Основи UX-research
    (ХНЕУ, 2024) Глюза, М.; Вовк, О.
    UX-research (дослідження користувацького досвіду) – це систематичне вивчення цільових користувачів та їх вимог з метою додавання реалістичного контексту та розуміння в процеси проектування. UX-researcher (дослідники UX) застосовують різні методи виявлення проблем і можливостей проектування.
  • Публікація
    Перевидання навчальних видань – проблеми та особливості
    (ХНЕУ, 2024) Сушкова, А.; Горлов, М.
    Книжно-журнальна продукція оточує кожного з нас скрізь і неможливо уявити собі життя без книги. Але іноді виникають ситуації, коли на випуску книжок економлять і випускаються книжки з використанням дешевих матеріалів, або зі спрощеною технологією видання.
  • Публікація
    Відмінності WEB-TO-PRINT сайтів від інтернет-магазинів
    (ХНЕУ, 2024) Хорошевський, О.
    Web-to-print (або W2P) системи є онлайн-платформами, які дозволяють користувачам створювати та налаштовувати друковані продукти, такі як листівки, брошури, плакати, футболки та інші матеріали, безпосередньо через веб-інтерфейс.
  • Публікація
    Розробка методики вирішення проблеми технічних обмежень мультимедійних навчальних видань для студентів
    (ХНЕУ, 2024) Баб’як, В.
    Студенти навчальних закладів – це аудиторія, яка вже має досвід навчання та не потребує тих самих стимулів, що і школярі. Процес навчання загалом ґрунтується на традиційних лекціях та оцінюванні у формі тестування. У порівнянні з іншими ресурсами, такими як Google Forms або навчальні платформи університетів, інтегровані мультимедійні видання можуть бути більш адаптованими до конкретних потреб та вимог освітнього закладу, а також забезпечувати більшу інтерактивність.
  • Публікація
    Вплив LEVEL-дизайну на успіх MATCH3-гри
    (ХНЕУ, 2024) Маньшина, В.
    Match-3 ігри стали популярним жанром в світі мобільних та онлайн розваг, але їх успіх неможливий без level-дизайну, оскільки кожен рівень повинен бути ідеально збалансованим, щоб кинути виклик гравцям і водночас дозволити їм отримати відчуття прогресу.
  • Публікація
    Вплив цільової аудиторії на брендинг банківської сфери
    (ХНЕУ, 2024) Самодурова, В.; Бокарєва, Ю.
    Причина змін брендінгу – постійний розвиток ринку. Банківська сфера під час війни зазнала величезних змін. І саме тому банки проводять ребрендинги своїх носіїв рекламної продукції. Що стосується дизайну застосунків то цей напрямок також постійно удосконалюється. Споживачі діляться на сім психотипів. Саме психотип впливає на те, як людина сприймає світ – що її драйвить, що подобається, а що ні.