Публікація: Дослідження використання генеративного дизайну в візуальній комунікації бренду
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою дослідження є поліпшення процесу створення візуальних комунікацій бренду шляхом упровадження генеративних методів дизайну.У роботі проведено аналіз теоретичних основ брендингу, візуальної комунікації та генеративного дизайну, досліджено трансформацію бренд -комунікацій у цифровому середовищі. Розглянуто інструментальний і
генеративний підходи до проєктування візуальних рішень.У практичній частині розроблено методику експерименту. Методика реалізована у вигляді кількох систем брендової ідентичності, створених із використанням різних підходів до дизайну. Проведено фіксацію часових витрат на основних етапах розробки, а також експертне оцінювання дизайн -рішень за визначеними критеріями.За результатами експериментального дослідження проаналізовано ефективність використання генеративного дизайну з точки зору швидкості створення візуальних матеріалів, варіативності рішень, рівня персоналізації та емоційної виразності. Окремо виконано економічне обґрунтування науково -дослідної роботи та визначено доцільність упровадження генеративних методів у практику бренд-комунікацій.
Опис
Ключові слова
дизайн, бренд
Цитування
Гогуля О. Г. Дослідження використання генеративного дизайну в візуальній комунікації бренду : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / О. Г. Гогуля ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 89 с.