Публікація:
Розробка фірмового стилю та елементів бренд –айдентики для кафе-коворкінгу «DOBROby2»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Тема кваліфікаційної роботи – розробка фірмового стилю та елементів бренд-айдентики для кафе-коворкінгу «DOBROby2». Мета роботи – розробка унікального фірмового стилю, що зможе виділити бізнес серед інших та підкреслити його індивідуальність. Розробка великої кількості елементів бренд -айдентики для підвищення упізнаваності бренду. У кваліфікаційній роботі розроблено унікальний фірмовий стиль, що виділяє бренд та запам’ятовується, розроблено велику кількість елементів бренд-айдентики, розроблено технологічні схеми виготовлення носіїв фірмового стилю, обрано та розраховано матеріали для виготовлення фірмової родукції, розроблено маршрутно -технологічну карту процесу друкування візитівки та шопера.

Опис

Ключові слова

бренд-айдентика, кафе-коворкінг

Цитування

Глушко С. С. Розробка фірмового стилю та елементів бренд –айдентики для кафе-коворкінгу «DOBROby2» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / С. С. Глушко; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 65 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються