Публікація:
Математична модель оцінки конкурентної позиції підприємства на ринку

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та розробка математичної моделі оцінки конкурентної позиції підприємства на ринку Розкрито сутність і значення конкурентної позиції підприємства в сучасних умовах господарювання. Проаналізовано підходи та методи оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто теоретичні засади застосування математичного моделювання в економічних дослідженнях. Здійснено техніко-економічний аналіз діяльності ТОВ «Віра-Кран-Сервіс». Проаналізовано фінансовий стан підприємства. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку підприємств-виробників в Україні. Розроблено математичну модель оцінки конкурентної позиції підприємства. Сформовано систему показників для оцінювання конкурентної позиції ТОВ «Віра-Кран-Сервіс». Наведено практичне застосування моделі на прикладі ТОВ «Віра-Кран-Сервіс». Розроблено структурно-логічну схему отриманих результатів дослідження.

Опис

Ключові слова

розробка математичної моделі, оцінка конкурентної позиції підприємства на ринку, конкурентна позиція підприємства, програмна реалізація

Цитування

Матвєєва Д. А. Математична модель оцінки конкурентної позиції підприємства на ринку : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 051 Екοнοміка / Д. А. Матвєєва ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 85 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються