Публікація:
Інтелектуальна система підтримки прийняття рішень для оптимізації цифрових рекламних кампаній

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета дослідження – створення інтелектуальної системи підтримки прийняття рішень, здатної здійснювати аналіз рекламних майданчиків, прогнозувати вартість розміщення та формувати рекомендації для оптимізації цифрових рекламних кампаній. Методи дослідження – аналіз історичних даних, ARIMA, Prophet, XGBoost, обробка даних у Pandas, візуалізація в Matplotlib/Seaborn, кореляційний аналіз. У результаті побудовано аналітичний модуль для автоматизованої оцінки рекламних майданчиків, визначено залежності між ключовими факторами та цінами, розроблено і протестовано базову модель прогнозування та рекомендацій. Підтверджено ефективність обраних підходів та є потенціал до подальшого розвитку системи, зокрема розширення на соціальні мережі.

Опис

Ключові слова

трафік, цифрова реклама

Цитування

Лебідь В. М. Інтелектуальна система підтримки прийняття рішень для оптимізації цифрових рекламних кампаній : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / В. М. Лебідь ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 67 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються