Публікація:
Інтелектуальна система підтримки прийняття рішень для оптимізації цифрових рекламних кампаній

dc.contributor.authorЛебідь, В. М.
dc.date.accessioned2025-10-05T13:38:07Z
dc.date.available2025-10-05T13:38:07Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractМета дослідження – створення інтелектуальної системи підтримки прийняття рішень, здатної здійснювати аналіз рекламних майданчиків, прогнозувати вартість розміщення та формувати рекомендації для оптимізації цифрових рекламних кампаній. Методи дослідження – аналіз історичних даних, ARIMA, Prophet, XGBoost, обробка даних у Pandas, візуалізація в Matplotlib/Seaborn, кореляційний аналіз. У результаті побудовано аналітичний модуль для автоматизованої оцінки рекламних майданчиків, визначено залежності між ключовими факторами та цінами, розроблено і протестовано базову модель прогнозування та рекомендацій. Підтверджено ефективність обраних підходів та є потенціал до подальшого розвитку системи, зокрема розширення на соціальні мережі.
dc.identifier.citationЛебідь В. М. Інтелектуальна система підтримки прийняття рішень для оптимізації цифрових рекламних кампаній : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / В. М. Лебідь ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 67 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/32903
dc.language.isouk
dc.subjectтрафік
dc.subjectцифрова реклама
dc.titleІнтелектуальна система підтримки прийняття рішень для оптимізації цифрових рекламних кампаній
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2025_B_ShI_Lebid_VM.pdf
Розмір:
1.41 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
10.74 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: