Публікація: Проєктування елементів корпоративної ідентифікації для кав'ярні «Beanhive»
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Мета кваліфікаційної роботи – розробка фірмового стилю для кав’ярні «Beanhive» та проєктування елементів корпоративної ідентифікації. Об’єкт дослідження – проєкування фірмового стилю, елементів корпоративної ідентифікації, процеси друку поліграфічної продукції. У даній роботі проводиться аналіз конкурентів та цільової аудиторії для створення фірмового стилю кав’ярні «Beanhive». В результаті аналізу проводиться розробка макетів елементів корпоративної ідентифікації та розробка графічного дизайну. Далі проводиться аналіз та вибір поліграфічного обладнання, розрахунок та вибір матеріалів для друку, створення маршрутно технологічну карти. Визначається собівартість та ціна розробки проєкту
Опис
Ключові слова
фірмовий стиль, кав’ярня, логотип, айдентика, бренд, графічний дизайн, корпоративна ідентифікація, термотрансферний друк, цифровий друк
Бібліографічний опис
Самодурова В. В. Проєктування елементів корпоративної ідентифікації для кав'ярні «Beanhive» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / В. В. Самодурова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 85 с.