Публікація:
Проєктування іміджевого каталогу студії флористики «Maison Flor»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою роботи є розробка електронного каталогу студії флористики з метою ефективного представлення інформації про її послуги та підвищення зручності для користувачів. Об'єктом дослідження є процеси розробки та впровадження електронних видань.У кваліфікаційній роботі проведено аналіз завдання, визначено мету, об'єкт та предмет дослідження. Виконано аналітичний огляд досягнень у виробництві та застосуванні електронних видань, зокрема електронних каталогів, їх переваг та різновидів. Розглянуто основні етапи проектування технологічного процесу виготовлення електронного видання, включаючи планування, збір та систематизацію матеріалів, визначення цільової аудиторії, вибір формату та структури, розробку технічного завдання, створення та тестування прототипу.

Опис

Ключові слова

електронний каталог, фірмовий стиль, адаптивний дизайн, макетування

Цитування

Мілюкова К. С. Проєктування іміджевого каталогу студії флористики «Maison Flor» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / К. С. Мілюкова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 57 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються