Публікація: Створення фірмового стилю для магазину кімнатних рослин «The Leafy Corner»
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У пояснювальній записці розглянуто процес створення фірмового стилю для магазину кімнатних рослин «Leafy Corner». У роботі розглянуто актуальність теми створення айдентики бренду, визначено цілі та складові фірмового стилю, виконано аналіз аналогів і цільової аудиторії. Детально описано етапи розробки кольорової гами, логотипу, шрифтів, фірмового слогану, візиток і флаєра. Створено гайдлайн – інструкцію для узгодженого використання елементів айдентики. Наведено економічне обґрунтування проєкту, з урахуванням витрат на розробку. Робота підтверджує ефективність фірмового стилю як інструменту конкурентоспроможності бізнесу.
Опис
Ключові слова
фірмовий стиль, гайдлайн, логотип, айдентика, магазин кімнатних рослин
Цитування
Мірошниченко А. С. Створення фірмового стилю для магазину кімнатних рослин «The Leafy Corner» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / А. С. Мірошниченко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 43 с.