Публікація: Моделювання та реалізація тривимірної анімації із впровадженням автоматизації у середовищі Blender на прикладі замку Гоґвортс
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єктом роботи є тривимірна сцена, що поєднує архітектурну модель замку Гоґвортс із автоматично згенерованими реалістичними ялинами. Метою роботи є створення Blender-адону для генерації ялин на основі кривих Безьє, математичних залежностей і керованої варіативності, а також побудова сцени для подальшого рендеру й створення анімованого відео. У ході роботи було реалізовано процедурну генерацію стовбура, гілок і площин-хвої мовою Python, впроваджено параметризацію, оптимізацію геометрії та зручний інтерфейс у Blender. Додатково вручну змодельовано замок з використанням модифікаторів, текстур, освітлення та інструментів анімації. У результаті створено інструмент для генерації ялин, побудовано тривимірну сцену та сформовано фінальне відео, яке демонструє поєднання автоматизованого та ручного моделювання в єдиній композиції.
Опис
Ключові слова
тривимірна анімація, Blender, архітектурна модель замку
Бібліографічний опис
Зінченко А. Я. Моделювання та реалізація тривимірної анімації із впровадженням автоматизації у середовищі Blender на прикладі замку Гоґвортс : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / А. Я. Зінченко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 73 с.