Публікація: Розробка гри на платформі Unity з використанням генеративно-змагальних мереж
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Об’єктом роботи є впровадження нейронних мереж у гру для генерації ігрового оточення. Метою роботи є розробка методів генерації ігрового контенту із застосуванням технологій штучного інтелекту на основі генеративних нейронних мереж. Подальше заповнення ігрового оточення на основі цих методів сприяє підвищенню різноманітності ігрового процесу. Використано методи машинного навчання для інтеграції генеративно- змагальних мереж у процес розробки гри. Застосовано шум Перліна як вхідні дані для навчання моделі з метою створення ландшафту місцевості. Розроблено алгоритм інтеграції нейронної моделі в Unity для автоматизованого створення унікальних ігрових локацій. Реалізовано методи процедурної генерації для заповнення оточення контентом та побудови системи ігрових механік. У результаті здійснено програмну реалізацію гри на платформі Unity.
Опис
Ключові слова
генеративно-змагальна мережа, генерація оточення, процедурна генерація, система ігрових механік
Цитування
Ласкавий О. С. Розробка гри на платформі Unity з використанням генеративно-змагальних мереж : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / О. С. Ласкавий ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 70 с.