Публікація: Розробка RPG-гри в Unreal Engine 5 із застосуванням засобів штучного інтелекту для моделювання поведінки некерованих персонажів
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Об’єктом роботи є некеровані персонажі або NPC, що функціонують в ігровому середовищі. Метою роботи є дослідження сучасних методів створення реалістичної поведінки NPC за допомогою засобів штучного інтелекту в Unreal Engine 5. У роботі розглянуто еволюцію підходів до розробки поведінки NPC, від скриптів і скінченних автоматів до гнучких систем на основі Behavior Tree та Environmental Query System. Поведінка персонажів аналізується з точки зору адаптивності, динамічності взаємодії з гравцем та ефективності реагування на змінні умови ігрового середовища. Особливу увагу приділено можливості інтеграції методів машинного навчання для створення самонавчальних агентів, здатних адаптуватися до ігрового процесу на основі досвіду. У результаті роботи сформовано уявлення про ключові інструменти реалізації інтелектуальної поведінки NPC та окреслено перспективи впровадження нейромережевих підходів у сучасній ігровій індустрії
Опис
Ключові слова
некерований персонаж, дерево поведінки, поведінка ігрового персонажу
Цитування
Літвінова О. О. Розробка RPG-гри в Unreal Engine 5 із застосуванням засобів штучного інтелекту для моделювання поведінки некерованих персонажів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / О. О. Літвінова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 71 с.