Публікація:
Розробка RPG-гри в Unreal Engine 5 із застосуванням засобів штучного інтелекту для моделювання поведінки некерованих персонажів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єктом роботи є некеровані персонажі або NPC, що функціонують в ігровому середовищі. Метою роботи є дослідження сучасних методів створення реалістичної поведінки NPC за допомогою засобів штучного інтелекту в Unreal Engine 5. У роботі розглянуто еволюцію підходів до розробки поведінки NPC, від скриптів і скінченних автоматів до гнучких систем на основі Behavior Tree та Environmental Query System. Поведінка персонажів аналізується з точки зору адаптивності, динамічності взаємодії з гравцем та ефективності реагування на змінні умови ігрового середовища. Особливу увагу приділено можливості інтеграції методів машинного навчання для створення самонавчальних агентів, здатних адаптуватися до ігрового процесу на основі досвіду. У результаті роботи сформовано уявлення про ключові інструменти реалізації інтелектуальної поведінки NPC та окреслено перспективи впровадження нейромережевих підходів у сучасній ігровій індустрії

Опис

Ключові слова

некерований персонаж, дерево поведінки, поведінка ігрового персонажу

Цитування

Літвінова О. О. Розробка RPG-гри в Unreal Engine 5 із застосуванням засобів штучного інтелекту для моделювання поведінки некерованих персонажів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / О. О. Літвінова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 71 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються