Публікація: Ігровий програмний застосунок в жанрі Action RPG, піджанр Souls-like. Підсистема рівнів та завдань
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
У кваліфікаційній роботі розроблено підсистему рівнів та завдань для однокористувацької гри у жанрі Action RPG, піджанру Souls-like. Метою роботи є створення адаптивної, атмосферної та архітектурно цілісної частини ігрового середовища, що забезпечує глибину геймплею, нелінійність проходження, розвиток персонажа та інтеграцію із сюжетною канвою.
Реалізацію здійснено у складі командного дипломного проєкту засобами рушія Unreal Engine 5 з використанням системи Blueprint. Підсистема рівнів охоплює туторіальні, бойові та сюжетні локації з унікальним візуальним оформленням та звуковим супроводом. Підсистема завдань підтримує послідовні, паралельні та умовні квести з участю NPC та ігрових подій.
У роботі акцент зроблено на модульність архітектури, атмосферне освітлення, інтерфейс підказок, а також тестування логіки подій і колізій. Підсистему розроблено з урахуванням вимог жанру Souls-like, складності для гравця, адаптації для новачків та подальшого масштабування в межах проєкту.
Результатом є повнофункціональна і протестована частина гри, що виконує критично важливі функції прогресії, занурення та взаємодії у світі Souls-like.
Опис
Ключові слова
динамічна складність, взаємодія гравця і завдань, ігрова механіка, ігровий інтерфейс, квест, підсистема завдань, підсистема рівнів, прогресія гравця, action rpg, game design, souls-like
Бібліографічний опис
Тимощенко В. Р. Ігровий програмний застосунок в жанрі Action RPG, піджанр Souls-like. Підсистема рівнів та завдань : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення / В. Р. Тимощенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 63 с.