Публікація:
Ігровий застосунок у жанрі покрокової RPG. Графічна складова, UI та балансування

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єкт розробки – процес створення графічної складової, користувацького інтерфейсу (з акцентом на його дизайні та композиції) та елементів балансування для ігрового застосунку «RinC». Мета розробки – дослідження та застосування методів розробки графічної складової, користувацького інтерфейсу та принципів балансування для ігрового застосунку «RinC» у жанрі покрокової RPG. Це включає дослідження можливостей використання генеративних штучних інтелектів (ШІ) через промпт-інженерінг для створення 2D асетів, аналіз джерел 3D асетів, а також розробку підходів до балансування елементів, пов'язаних з візуальною та інтерактивною частинами гри.

Опис

Ключові слова

2D графіка, ігровий баланс, покрокова RPG, UX/UI, Unreal Engine 5

Бібліографічний опис

Кльованик С. С. Ігровий застосунок у жанрі покрокової RPG. Графічна складова, UI та балансування : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / С. С. Кльованик ; М-во освіти і науки України , Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 188 с.

DOI