Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Геймдизайн та балансування, оптимізація ігрових процесів.

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі колекційної покрокової PvP стратегії. Мета розробки – проєктування та реалізація систем балансу та ігрової економіки, які дозволяють підтримувати чесні умови гри, стимулювати розвиток гравця, а також забезпечити довготривалу зацікавленість у грі. Метод рішення – середовище для документації та розрахунків Excel таблиці, Google Documents та тестування в Unreal Engine 5. У результаті виконаної роботи було створено і протестовано базову версію PvP-стратегії, були проведені розрахунки на основі яких була розроблена економічна систем гри, була розроблена система балансу поміж юнітами та оптімізовані характеристики ігрового поля.

Опис

Ключові слова

геймдизайн, ігровий програмний застосунок, колекційна покрокова стратегія, PVP, лутбокс, генерація юнітів, покращення юнітів, excel

Бібліографічний опис

Шапошніков Л. І. Ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Геймдизайн та балансування, оптимізація ігрових процесів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 - Програмна Інженерія / Л. І. Шапошніков ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 111 с.

DOI