Публікація: Ігровий програмний застосунок у жанрі Turn-based tactics з елементами Rogue-like. Процедурна генерація рівнів, UI/UX, дизайн
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі Turn-based tactics з елементами Rogue-like. Мета розробки – створення ігрового застосунку у жанрі покрокової тактичної стратегії з елементами Rogue-like, з естетикою пост-апокаліпсису, де головними персонажами виступають роботи. Метод рішення – середовище розробки Unreal Engine 5 та Visual Studio 2022, мови програмування C++, Blueprints, графічний редактор Adobe Photoshop 2020. У результаті виконання роботи було створено ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової тактичної стратегії з елементами Rogue-like, з естетикою пост-апокаліпсису, де головними персонажами виступають роботи.
Опис
Ключові слова
ігровий програмний застосунок, пост-апокаліпсис, Blueprints, Rogue-like, Turn-based, персонаж
Бібліографічний опис
Першина А. А. Ігровий програмний застосунок у жанрі Turn-based tactics з елементами Rogue-like. Процедурна генерація рівнів, UI/UX, дизайн : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / А. А. Першина; М-во освіти і науки України , Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 115 с.