Публікація: Матеріали для виготовлення елементів фірмового стилю кав’ярні «1654»
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Видавництво Ліра-К»
Анотація
У роботі розглянуто доцільність розробки фірмового стилю для кав’ярні «1654» як ефективного інструменту брендингу. Проаналізовано основні складові фірмового стилю,
айдентики та іміджу, їхню роль у формуванні впізнаваного, цілісного та емоційно привабливого образу бренду. Підкреслюється значення візуальної ідентичності в умовах конкурентного ринку. Обґрунтовано, що якісний фірмовий стиль сприяє формуванню довіри клієнтів, зміцненню позицій компанії та створенню позитивної репутації й лояльної аудиторії.
Опис
Ключові слова
плакат, логотип
Цитування
Білець Д. Ю. Матеріали для виготовлення елементів фірмового стилю кав’ярні «1654» / Д. Ю. Білець, Д. Є. Рула // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 255-256.