Публікація:
Інтеграція доповненої реальності у фірмовий стиль кав’ярні як засіб залучення аудиторії

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Видавництво Ліра-К»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У роботі розглядається інноваційний підхід до створення фірмового стилю кавʼярні із застосуванням доповненої реальності (AR). Визначено актуальність інтеграції AR у бренд-дизайн як ефективного інструменту візуальної ідентифікації та залучення аудиторії. Описано теоретичні аспекти айдентики, проаналізовано існуючі технології AR.

Опис

Ключові слова

створення фірмового стилю, стиль кавʼярні

Цитування

Левикін І. В. Інтеграція доповненої реальності у фірмовий стиль кав’ярні як засіб залучення аудиторії / І. В. Левикін, Д. В. Сергієнко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 54-55.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються