Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи. Механіки бойової системи, штучного інтелекту, генерації рівнів, економіки та інтерфейсу бою

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єкт розробки – Ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи в стилістиці кіберпанку, а саме механіки бойової системи, штучного інтелекту ворогів, генерації рівнів, економіки та інтерфейсу бою. Мета розробки – створення ігрового програмного застосунку, який матиме цікаву та різноманітну бойову систему шутера, процедурну генерацію рівнів, штучний інтелект ворогів та систему зберігання прогресу гравця. Дана гра повинна бути виконана у стилістиці кіберпанку. Метод рішення – середовище розробки та ігровий рушій Unreal Engine 5, мова програмування Blueprint Visual Scripting та середовище 3D моделювання Blender. У результаті розробки створено ігровий програмний застосунок, котрий має в собі бойову систему, процедурну генерацію рівнів, штучний інтелект ворогів та систему зберігання прогресу гравця.

Опис

Ключові слова

шутер від третьої особи, 3D Rogue-like шутер

Бібліографічний опис

Фурсов Д. С. Ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи. Механіки бойової системи, штучного інтелекту, генерації рівнів, економіки та інтерфейсу бою : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного / Д. С. Фурсов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 115 с.

DOI