Публікація:
Методи генерації та проходження лабіринтів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою кваліфікаційної роботи є дослідження методів генерації лабіринтів та пошуку шляхів, а також їх порівняльний аналіз. Розглянуто підходи на основі алгоритму бінарного дерева, методу Олдоса-Бродера та алгоритму Еллера для генерації лабіринтів, та пошук у ширину, алгоритм Дейкстри та метод А* для вирішення задачі пошуку шляху. Передбачено створення застосунку, що дозволить користувачу генерувати лабіринт за одним із обраних алгоритмів і знаходити шлях за допомогою реалізованих методів. Для розробки програмного застосунку використовуються ігровий двигун Unity та мова програмування C#. У ході виконання кваліфікаційної роботи реалізовано застосунок, який генерує лабіринт одним з обраних методів та виконує пошук найкоротшого шляху у лабіринті усіма реалізованими алгоритмами водночас. Лабіринт генерується з заданим параметром розмірності, а знайдений шлях аналізується за часом, витраченим на його пошук. Проведено порівняльний аналіз алгоритмів генерації та вирішення лабіринтів.

Опис

Ключові слова

лабіринт, клітина, генерація лабіринту, пошук шляху, граф, теорія графів

Цитування

Вітко В. О. Методи генерації та проходження лабіринтів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп'ютерна інженерія / В. О. Вітко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 84 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються