Публікація:
Методи аналізу ефективності платформ електронної комерції

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У кваліфікаційній роботі розглянуто проблему оцінювання ефективності платформ електронної комерції та проаналізовано основні статистичні показники, що дозволяють об’єктивно оцінювати їх продуктивність. Розроблено програмний продукт, який дозволяє розв’язати поставлену задачу, обчислити основні показники ефективності маркетплейсу у числовому та графічному вигляді. Обчислювальний експеримент проведений на даних, отриманих з відкритих джерел. Результати, отримані у кваліфікаційній роботі, можуть бути корисними в аналізі роботи платформ електронної торгівлі та встановленні причин їх недостатньої ефективності, а також при визначенні способів виправлення таких ситуацій та підвищення економічних показників.

Опис

Ключові слова

електронна комерція, аналіз ефективності, маркет плейс, коефіцієнт конверсії, бізнес-показник

Цитування

Іовса О. В. Методи аналізу ефективності платформ електронної комерції : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 124 Системний аналіз / О. В. Іовса ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 69 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються