Публікація:
Дослідження впливу 3D-візуалізації товарів на попит у преміальному сегменті будівельної сфери

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Метою дослідження є вивчення впливу 3D візуалізацій товарів на попит у преміальному сегменті будівельної сфери, та визначення їх ефективності як інструменту боротьби з демпінговими тенденціями. У кваліфікаційній роботі здійснено аналітичний огляд літератури за тематикою дослідження; проведено аналіз конкурентів в сфері 3D візуалізації; розібрано технологічний процес створення 3D-візуалізацій; проведено аналіз програмного забезпечення для розробки 3D-візуалізації; зміст експерименту; вибір критеріїв та розрахунок експертних оцінок; аналіз результатів експериментального дослідження; рекомендації по розробці та впровадженню 3D-візуалізацій у преміальному сегменті будівельної сфери. Проведено економічне обґрунтування доцільності проведення даної науково-дослідної роботи та визначено економічну ефективність.

Опис

Ключові слова

3d-візуалізація, будівельна сфера, демпінгові тенденції, маркетингове просування

Бібліографічний опис

Коновалов Д. К. Дослідження впливу 3D-візуалізації товарів на попит у преміальному сегменті будівельної сфери : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Д. К. Коновалов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 53 с.

DOI