Публікація:
Аналіз основних торгових партнерів видавництва «РАНОК»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Для аналізу оптових покупців зручно користуватись АВСD-методом. Кожен оптовий покупець характеризуватиметься за класами А, В, C і D з погляду можливої реалізації – потенціалу та фактично досягнутих результатів – торговельного обороту.

Опис

Ключові слова

АВСD-метод, оптовий покупець

Бібліографічний опис

Романенко А. Аналіз основних торгових партнерів видавництва «РАНОК» / А. Романенко, В. Солопова // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 130.

DOI