Публікація:
Аналіз основних торгових партнерів видавництва «РАНОК»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Для аналізу оптових покупців зручно користуватись АВСD-методом. Кожен оптовий покупець характеризуватиметься за класами А, В, C і D з погляду можливої реалізації – потенціалу та фактично досягнутих результатів – торговельного обороту.

Опис

Ключові слова

АВСD-метод, оптовий покупець

Цитування

Романенко А. Аналіз основних торгових партнерів видавництва «РАНОК» / А. Романенко, В. Солопова // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 130.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються