Публікація:
Аналіз конкурентів видавництва «Vivat»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Для правильного налагодження маркетингової діяльності фірми необхідно дослідити конкурентів, тобто проаналізувати їх для виявлення слабких та сильних сторін.

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, конкурент

Цитування

Чеботарьова І. Б. Аналіз конкурентів видавництва «Vivat» / І. Б. Чеботарьова, Т. А. Федотова // Сучасні стратегії економічного розвитку: наука, інновації та бізнес-освіта : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 1 листопада 2022 р. – Харків : ХНУРЕ, 2022. – С. 94–96.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються