Публікація:
Дослідження методів короткострокового прогнозування кількості продажів у роздрібних магазинах одягу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета роботи – дослідження та аналіз методів короткострокового прогнозування кількості продажів у роздрібних магазинах одягу. Роботаспрямована на визначення ефективних стратегій прогнозування, які дозволяють підприємствам у сфері роздрібної торгівлі одягом більш точно передбачати попит та планувати свою діяльність на короткий термін. Вивчення цієї теми може сприяти оптимізації управління запасами, підвищенню ефективності ланцюга поставок та забезпеченню підприємствам конкурентної переваги на ринку.

Опис

Ключові слова

прогнозування продажів, короткострокове прогнозування, роздрібні магазини, методи прогнозування, кількість продажів, одяг та мода, аналіз ринку, дані про продажі, ланцюжок постачання, технології у роздрібній торгівлі

Цитування

Буряк В. О. Дослідження методів короткострокового прогнозування кількості продажів у роздрібних магазинах одягу : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / В. О. Буряк ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 64 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються