Публікація:
Дослідження моделей та методів управління проєктами у стартапах та інноваційних проєктах

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єкт дослідження: процеси управління проєктами у стартапах. Предмет дослідження: найбільш розповсюджені методи визначення візії продукту. Мета роботи: порівняти та виявити недоліки існуючих методів визначення продукту, запропонувати варіанти їх вдосконалення, перевірити запропонований метод оцінки якості візії шляхом практичного застосування. Методи дослідження: вивчення, аналіз і систематизація існуючих дослідницьких матеріалів, абстрагування для надання характеристики кожному з методів, порівняння досліджених методів, розробка методу оцінювання, перевірка розробленого методу шляхом практичного застосування. В ході виконання роботи було проведено дослідження методів та методологій управління проєктами у стартапах та інноваційних проєктах, та визначені прогалини у існуючих дослідженнях, що стосуються методів створення візії продукту. Після цього були визначені поширені методи формування візії та описані переваги та недоліки кожного методу. В результаті був запропонований оригінальний метод оцінки якості візії продукту, який перевірений на практиці на двох продуктах, що розробляють стартапи.

Опис

Ключові слова

візія продукту, компоненти візії, стартап

Бібліографічний опис

Шишера О. С. Дослідження моделей та методів управління проєктами у стартапах та інноваційних проєктах : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / О. С. Шишера ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 78 с.

DOI