Публікація:
Штучний iнтелект для генерацiї iгрового контенту

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єкт дослідження – процес створення ігрового контенту за допомогою нейронних мереж, таких як Audio to Face, Nemesis та подібних. Предмет дослідження – види нейронних мереж та їх архітектур для генерацiї iгрового контенту. Мета роботи – ознайомлення, вибір та дослідження нейронних мереж для генерації iгрового контенту, що визначає найбільш ефективні моделі в навчанні генерації реалістичного ігрового контенту з аудіо – та текстових описів. Методи дослідження – аналіз існуючих алгоритмів видів генеративних моделей. Виділення ключових понять їх роботи, а також аналіз та електронних ресурсів існуючих моделей для вирішення задач синтезу аудіо та тексту у ігровий контент.

Опис

Ключові слова

генерацiя iгрового контенту, Audio to Face

Бібліографічний опис

Тхоржевський В. С. Штучний iнтелект для генерацiї iгрового контенту : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / В. С. Тхоржевський ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 65 с.

DOI