Публікація: Штучний iнтелект для генерацiї iгрового контенту
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єкт дослідження – процес створення ігрового контенту за допомогою нейронних мереж, таких як Audio to Face, Nemesis та подібних. Предмет дослідження – види нейронних мереж та їх архітектур для генерацiї iгрового контенту. Мета роботи – ознайомлення, вибір та дослідження нейронних мереж для генерації iгрового контенту, що визначає найбільш ефективні моделі в навчанні генерації реалістичного ігрового контенту з аудіо – та текстових описів. Методи дослідження – аналіз існуючих алгоритмів видів генеративних моделей. Виділення ключових понять їх роботи, а також аналіз та електронних ресурсів існуючих моделей для вирішення задач синтезу аудіо та тексту у ігровий контент.
Опис
Ключові слова
генерацiя iгрового контенту, Audio to Face
Бібліографічний опис
Тхоржевський В. С. Штучний iнтелект для генерацiї iгрового контенту : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / В. С. Тхоржевський ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 65 с.