Публікація: Штучний iнтелект для генерацiї iгрового контенту
dc.contributor.author | Тхоржевський, В. С. | |
dc.date.accessioned | 2024-08-14T18:04:46Z | |
dc.date.available | 2024-08-14T18:04:46Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.description.abstract | Об’єкт дослідження – процес створення ігрового контенту за допомогою нейронних мереж, таких як Audio to Face, Nemesis та подібних. Предмет дослідження – види нейронних мереж та їх архітектур для генерацiї iгрового контенту. Мета роботи – ознайомлення, вибір та дослідження нейронних мереж для генерації iгрового контенту, що визначає найбільш ефективні моделі в навчанні генерації реалістичного ігрового контенту з аудіо – та текстових описів. Методи дослідження – аналіз існуючих алгоритмів видів генеративних моделей. Виділення ключових понять їх роботи, а також аналіз та електронних ресурсів існуючих моделей для вирішення задач синтезу аудіо та тексту у ігровий контент. | |
dc.identifier.citation | Тхоржевський В. С. Штучний iнтелект для генерацiї iгрового контенту : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / В. С. Тхоржевський ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 65 с. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/27804 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.subject | генерацiя iгрового контенту | |
dc.subject | Audio to Face | |
dc.title | Штучний iнтелект для генерацiї iгрового контенту | |
dc.type | Other | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- 2024_M_ShI_Thorzhevsky_VS.pdf
- Розмір:
- 1.79 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: