Публікація:
Аспекти гейміфікації у навчальному процесі закладів вищої освіти

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

This article considers gamification as one of the modern trends in teaching methods in business, marketing, education and other fields. Gamification can be used in the formation of sustainable skills; visualization and consolidation of practical ones that are difficult to demonstrate with the help of traditional methods. This methodology can become a powerful tool for stimulating the educational process and ensuring active interaction of students with knowledge, which contributes to obtaining high-quality higher education

Опис

Ключові слова

гейміфікація, заклад вищої освіти

Цитування

Чепурна І. С. Аспекти гейміфікації у навчальному процесі закладів вищої освіти / І. С. Чепурна ; наук. керівник канд. пед. наук, доц. О. С. Митцева // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квіт. 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 9. – С. 53–54.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються