Публікація: Аспекти гейміфікації у навчальному процесі закладів вищої освіти
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
This article considers gamification as one of the modern trends in teaching methods in business, marketing, education and other fields. Gamification can be used in the formation of sustainable skills; visualization and consolidation of practical ones that are difficult to demonstrate with the help of traditional methods. This methodology can become a powerful tool for stimulating the educational process and ensuring active interaction of students with knowledge, which contributes to obtaining high-quality higher education
Опис
Ключові слова
гейміфікація, заклад вищої освіти
Бібліографічний опис
Чепурна І. С. Аспекти гейміфікації у навчальному процесі закладів вищої освіти / І. С. Чепурна ; наук. керівник канд. пед. наук, доц. О. С. Митцева // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квіт. 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 9. – С. 53–54.