Публікація:
Аспекти гейміфікації у навчальному процесі закладів вищої освіти

dc.contributor.authorЧепурна, І. С.
dc.date.accessioned2024-06-27T16:48:51Z
dc.date.available2024-06-27T16:48:51Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractThis article considers gamification as one of the modern trends in teaching methods in business, marketing, education and other fields. Gamification can be used in the formation of sustainable skills; visualization and consolidation of practical ones that are difficult to demonstrate with the help of traditional methods. This methodology can become a powerful tool for stimulating the educational process and ensuring active interaction of students with knowledge, which contributes to obtaining high-quality higher education
dc.identifier.citationЧепурна І. С. Аспекти гейміфікації у навчальному процесі закладів вищої освіти / І. С. Чепурна ; наук. керівник канд. пед. наук, доц. О. С. Митцева // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квіт. 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 9. – С. 53–54.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/27231
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectгейміфікація
dc.subjectзаклад вищої освіти
dc.titleАспекти гейміфікації у навчальному процесі закладів вищої освіти
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
22FIL_RiM_2024.pdf
Розмір:
44.23 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: