Публікація: Аспекти гейміфікації у навчальному процесі закладів вищої освіти
dc.contributor.author | Чепурна, І. С. | |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T16:48:51Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T16:48:51Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.description.abstract | This article considers gamification as one of the modern trends in teaching methods in business, marketing, education and other fields. Gamification can be used in the formation of sustainable skills; visualization and consolidation of practical ones that are difficult to demonstrate with the help of traditional methods. This methodology can become a powerful tool for stimulating the educational process and ensuring active interaction of students with knowledge, which contributes to obtaining high-quality higher education | |
dc.identifier.citation | Чепурна І. С. Аспекти гейміфікації у навчальному процесі закладів вищої освіти / І. С. Чепурна ; наук. керівник канд. пед. наук, доц. О. С. Митцева // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квіт. 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 9. – С. 53–54. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/27231 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ХНУРЕ | |
dc.subject | гейміфікація | |
dc.subject | заклад вищої освіти | |
dc.title | Аспекти гейміфікації у навчальному процесі закладів вищої освіти | |
dc.type | Thesis | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- 22FIL_RiM_2024.pdf
- Розмір:
- 44.23 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: