Публікація: Розробка гри-лабіринту з елементами самонавчання і ускладнення проходження, враховуючи дії гравця
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єктом роботи є вивчення алгоритмів побудови лабіринтів та його реалізація на їх основі лабіринту з елементами ускладнення та навчання. Метою роботи є розробка алгоритмів для побудови лабіринту та його створення, що базуються на алгоритмах Краскала та Прима, інтеграція Python коду, створення алгоритму ускладнення в залежності від дій гравця, розробка Android застосунку. Використання методів графічного відображення лабіринту та руху користувача, розробка алгоритму ускладнення лабіринту в залежності від дій гравця та від поточного його стану. У результаті роботи здійснена програмна реалізація Android застосунку для гри у лабіринт
Опис
Ключові слова
алгоритм Краскала, лабіринт, алгоритм Прима, рекурсивне відстеження, android застосунок
Бібліографічний опис
Прокопенко Р. П. Розробка гри-лабіринту з елементами самонавчання і ускладнення проходження, враховуючи дії гравця : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Р. П. Прокопенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 64 с.