Публікація:
Логотип як складова фірмового стилю

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В роботі досліджено значення логотипу, як одного з допоміжних складових фірмового стилю. Було проаналізовано функції і роль логотипу, його вплив на формування позитивного іміджу бренду, відображення візуальної та смислової єдності. Розглянуто принципи, яких необхідно дотримуватися при розробці логотипу.

Опис

Ключові слова

логотип, стиль

Цитування

Білець Д. Ю. Логотип як складова фірмового стилю / Д. Ю. Білець, М. О. Нікітіна // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 194-195.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються